• يکشنبه ٥ ارديبهشت ١٤٠٠-١٠:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٢٩٧
محمد جواد حق شناس:

فرایند تفکیک دو اداره کل ایثارگران و رفاه شهرداری مورد تجدید نظر قرار گیرد

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرایند تفکیک دو اداره کل ایثارگران و رفاه شهرداری مجددا در شورای شهر و شهرداری تهران می بایست مورد تجدید نظر قرار گیرد و شهرداری تهران باید در اجرای مصوبه شورای شهر مبنی بر ادغام دو معاونت ملاحظات و حساسیت های موجود را مد نظر قرار داده و اکیدا از تعجیل و سهل انگاری و سوء مدیریت های پرهزینه و تنش زا پرهیز نماید.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد جواد حق شناس در دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورا گفت: پیرو تذکر مورخه ۳۱ فروردین ماه سال جاری همکار محترم جناب آقای بشیر نظری در خصوص خودداری از ادغام اداره کل ایثارگران شهرداری با اداره کل رفاه که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفته و موجب فضا سازی های سیاسی علیه مدیریت شهری شده است و با توجه به نامه اخیر الوصول فرمانداری به جناب آقای مهندس هاشمی رئیس محترم شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر درخواست اصلاح لازم در مصوبه مربوطه ضمن تاکید بر ضرورت توجه به اهمیت و حساسیت موضوع می بایست موارد ذیل مورد تاکید و اهمیت قرار گیرد:

۱. انتظار دارد فرایند تفکیک دو اداره کل ایثار گران و رفاه مجددا در شورای شهر و شهرداری تهران مورد تجدید نظر قرار گیرد.

۲. شهرداری اقدامات و تشریفات قانونی لازم جهت پیشنهاد اصلاحات لازم در مصوبه را در اسرع وقت به شورای شهر تسلیم نماید. طبق مصوبه ادغام دو معاونت توسعه منابع انسانی و برنامه ریزی که در تبصره دهم آن تصریح شده " شهرداری مکلف است ظرف یک ماه ساختار تشکیلاتی واحدهای تغییر یافته را به شورای اسلامی شهر تقدیم نماید."

۳. شهردار محترم با توجه به محتوای تذکر مذکور بررسی و اقدامات لازم معطوف به رعایت حقوق قانونی ایثارگران در شهرداری را در دستور کار قرار داده و نتایج اقدامات را به شورای شهر گزارش فرماید .

۴. در اجرای مصوبه شورای شهر مبنی بر ادغام دو معاونت ملاحظات و حساسیت های موجود را مد نظر قرار داده و اکیدا از تعجیل و سهل انگاری و سوء مدیریت های پرهزینه و تنش زا پرهیز نماید.

محمد جواد حق شناس

احمد مسجد جامعی

زهرا نژاد بهرام

بشیر نظری

289-3

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: