• شنبه ٢٤ آبان ١٣٩٩-١٣:٠٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٥٨٠
عضو هیات رئیسه شورای شهر خبر داد:

افتتاح پیاده‌راه شهید دعوتی درمرکز پایتخت

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از افتتاح پیاده‌راه شهید دعوتی در منطقه 10 پایتخت طی روز جاری خبر داد و گفت: افتتاح این پیاده‌راه‌ها در تبدیل پایتخت به شهری انسان‌محور بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سرانجام ساخت پیاده‌راه شهید دعوتی در پایتخت اظهار داشت: این پیاده‌راه در منطقه 10 تهران قرار دارد و بهسازی محیطی و مناسب‌سازی  آن به صورت کامل انجام گرفته است.

وی گفت: امروز پیاده‌راه شهید دعوتی و پروژه‌های زیادی در منطقه 10 افتتاح می‌شود و شهروندان می‌توانند از فضای ایجاده شده بهره‌مند شوند و در شرایط کنونی که در حجم زیادی از اخبار بد قرار گرفته‌ایم این اتفاق رویداد مثبتی به شمار می‌رود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: این پیاده‌راه در بافت تاریخی تهران از میدان بریانک تا انتهای خیابان شهید دعوتی در مقابل موزه هفت‌چنار قرار دارد و ساخت آن بر اساس پیوست‌های اجتماعی صورت گرفته است.

نژادبهرام گفت: این محل مکانی برای گذراندن اوقات فراغت و فعالیت‌های تفریحی وعمومی شهروندان منطقه 10 است.

وی با اشاره به اینکه احداث پیاده‌راه یکی از بهترین روش‌ها برای تحقق شهری انسان‌محور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: گذر زمان و افزایش جمعیت خیابان‌های شهر را دستخوش تحولات زیادی کرده ولی رویکرد انسان‌محوری چندان مورد توجه نبوده است که خوشبختانه این موضوع اخیراً در مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم همچنان ادامه داشته باشد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: