• دوشنبه ٧ مهر ١٣٩٩-١٥:١٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩١٥٤
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت و گو با آنا:

رسیدگی به مشکلات آتش ‌نشانان در دستور کار شورای شهر است

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: اضافه شدن نیرو به سازمان آتش ‌‌نشان رویکرد مدیریت شهری بوده و شهرداری نیز در حال مذاکره است تا بتواند ایستگاه‌های آتش ‌‌نشانی را افزایش دهد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام در گفتگو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد رسیدگی به مشکلات آتش‌‌ نشانان توسط شورای اسلامی شهر تهران و مدیریت شهری اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات سازمان آتش نشانی شهر تهران بحث به روز رسانی تجهیزات آتش نشانی شهر تهران است که در بودجه سال ۹۹  و برنامه ۵ ساله دوم برای این موضوع تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی افزود: همچنین آتش نشانان شهر تهران درخواست دیگری داشتند در مورد نوبت کاری که درخواست کردم نامه‌ای از طرف رئیس سازمان آتش‌نشانی به شورای شهر آمد که نوبت کاری به چه صورت انجام می‌شود که بنده نامه‌ای را ارسال کردم به معاونت برنامه‌ریزی ارسال کردم و امیدوارم مشکلاتشان حل شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در مورد رسیدگی به خانواده شهدا آتش‌نشان گفت: متاسفانه بنیاد شهید آتش نشانان را به عنوان شهید خدمت پذیرفته که این موضوع می تواند مانع برخی خدمات به خانواده آنها شود؛ اما اقدامات لازم برای رسیدگی به خانواده آنها در شهرداری در حال انجام است.

نژادبهرام گفت: در شورای شهر تهران رویکرد اضافه کردن نیروی آتش نشان است و شهرداری نیز در حال مذاکره است  تا بتواند ایستگاه‌های آتش نشانی را افزایش دهد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: