• پنج شنبه ٣١ تير ١٤٠٠-١٠:٠٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٠٣٣
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در گفت و گو با ایلنا:

تغییر زمان حرکت قطارها به حالت روزهای تعطیل اشتباه بود/ به عنوان نماینده مردم از شهروندان عذرخواهی می‌کنم

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه تغییر زمان حرکت قطارها به دلیل تعطیلی ۶ روزه اشتباه بوده است، گفت: به عنوان نماینده مردم در شورا از شهروندان تهرانی بخاطر سوءتفاهم پیش آمده در مترو عذرخواهی می‌کنم و مردم این را به حساب یک سوءتفاهم از سوی مترو بگذارند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران «زهرا نژاد بهرام» عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که چرا علیرغم باز بودن بخش خصوصی، حرکت قطارهای مترو به حالت تعطیل در آمده، گفت: با توجه به اینکه تنها بخش‌های دولتی تعطیل هستند و بقیه بخش‌ها باز هستند، طبیعتا نمی‌توان معیار را برمبنای تعطیلی بخش دولتی گذاشت چرا که تردد وجود دارد و تنها در روزهای تعطیل رسمی که همه بخش‌ها تعطیل هستند، باید سرفاصله حرکت قطارها متفاوت شود. 

او ادامه داد: طبیعتا زمان حرکت قطارها به دلیل تعطیلی ۶ روزه تغییر کرده و قطار دیرتر به ایستگاه رسیده، که این کار اشتباهی بوده است و با پیگیری که کردم، بلافاصله دستور تغییر حرکت قطارها را به شرایط عادی دادند. 

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه یک سوءتفاهم برای مترو به وجود آمد، اظهار کرد: مقداری تداخل مسائل صورت گرفته و مترو به دلیل تعطیلی اعلام شده از طرف دولت، تصور کرد همه فعالیت‌ها تعطیل است و این اقدام را انجام داده است. در هر صورت این اقدام اشتباه بوده که بلافاصله نیز اصلاح شد. 

نژاد بهرام ضمن عذرخواهی از شهروندان تهرانی گفت: به عنوان نماینده مردم در شورا از شهروندان تهرانی بخاطر سوءتفاهم پیش آمده در مترو عذرخواهی می‌کنم. این را به حساب یک سوءتفاهم بگذارند. مترو بلافاصله زمانی که متوجه شد بقیه بخش‌ها مشغول به فعالیت هستند و تعطیلی تنها شامل بخش دولتی بوده زمان حرکت قطارها را اصلاح کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: