• شنبه ٢٧ ارديبهشت ١٣٩٩-١٤:٤٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٧٦٣
زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم:

کمک‌‌های نقدی بنیاد مستضعفان به دستفروشان و زنان سرپرست خانوار تهرانی چگونه توزیع شد؟

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران نحوه توزیع کمک‌های نقدی بنیاد مستضعفان بین دستفروشان و زنان سرپرست خانوار را تشریح کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره کمک‌های بنیاد مستضعفان به دستفروشان و زنان سرپرست خانوار شهر تهران، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در مرحله نخست 4 میلیارد و در مرحله دوم 5 میلیارد تومان برای دستفروشان در نظر گرفته بود اما با توجه به لیستی که از زنان سرپرست خانوار در اختیار شهرداری قرار دارد، از بنیاد درخواست کمک شد و 2 میلیارد و 200 میلیون تومان نیز برای آنها در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه بنیاد جمعاً 11 میلیارد و 200 میلیون تومان کمک کرده و مقدار محدودی باقی مانده که هنوز در اختیار شهرداری قرار نگرفته است ولی انجام خواهد شد، ادامه داد: از رقم 5 میلیارد تومانی مرحله دوم، 2 میلیارد و 200 میلیون تومان در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار داده و باقی آن بین دستفروشان توزیع شد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر منتظر پرداخت باقی مانده پول از سوی بنیاد هستیم تا بین دستفروشان توزیع شود. بنابراین در جمع حدود 9 میلیارد تومان بین دستفروشان و 2 میلیارد و 200 میلیون نیز به زنان سرپرست خانوار اختصاص داده شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: