• سه شنبه ١٦ ارديبهشت ١٣٩٩-٠٨:٤٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٦٦٤
زهرا نژاد بهرام در پستی توئیتری نوشت:

نامه نگاری اعضای شورای شهر با شوراهای شهر کلانشهرهای جهان

عضو هیأت رئیسیه شورای اسلامی شهر تهران نوشت: در نامه ای به شوراهای شهر کلانشهرهای جهان بر نقض عهد دولت آمریکا و پایمال کردن حقوق ملت ایران تأکید شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژاد بهرام در پستی توئیتری نوشت: مهمترین مفاد نامه اعضا شورای شهر پایتخت به شوراهای شهر کلانشهرهای جهان عبارت است از تاکید بر نقض عهد دولت آمریکا و پایمال کردن حقوق ملت ایران، دعوت به تلاش برای همگرایی ملت ها، دعوت به مخالفت با تحریم ظالمانه ایران و پایبندی به برجام

وی نوشته است: اعضای شورای اسلامی شهر تهران  طی مکاتبه ای با اعضای شورای شهر کلانشهرهای جهان در خصوص نقض عهد دولت آمریکا در توافق نامه بین المللی برجام و تلاش آن دولت برای پایمال کردن حقوق ملت ایران اقدام به مکاتبه و مطالبه حقوق تضییع شده مردم ایران نمودند.

نماینده های پارلمان محلی پایتخت با تاکید بر اینکه نهادهایی مردمی و مدنی مبتنی بر آراء عموم شهروندان هستند و جایگاه و شأنی مستقل از دولت ها دارند، از اعضای شورای شهر کلانشهرهای جهان خواستند سبب همگرایی هرچه بیشتر ملت‌های جهان شوند.

همچنین در این نامه از آنها خواسته شد با درخواست و حمایت صریح خود از پایبندی دولت متبوع شان به سند برجام و مخالفت با وضع تحریم ها علیه ملت ایران، ملت ایران را یاری کنند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: