• يکشنبه ٧ ارديبهشت ١٣٩٩-١٣:٢٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٥٧٧
مجید فراهانی تاکید کرد :

لزوم اجرای بخشنامه رعایت حقوق کارگران در شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به ضرورت نظارت بر اجرای بخشنامه معاونت توسعه منابع انسانی توسط پیمانکاران مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران در جریان صحن علنی شورای شهر تهران طی تذکری گفت: در آستانه روز جهانی کارگر و روز ملی شوراها و روز معلم قرار داریم از این رو با پیگیری مستمر شورای شهر تهران سال گذشته بخشنامه جامع الزام رعایت حقوق کارگران در شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با شهرداری جهت تضمین حقوق کارگران تنظیم و به شهرداران مناطق ۲۲گانه،  شرکت ها و سازمان ها ابلاغ شد.

او افزود: با پیگیری های انجام شده علی رغم بخشنامه هنوز برخی از حقوق کارگران توسط برخی پیمانکاران رعایت نمی شود و ضروری است نظارت بهتری در اجرا صورت بگیرد.

فراهانی تاکید کرد: امروزه که در دوران کرونا سخت ترین شرایط اقتصادی بر ضعیف ترین اقشار جامعه فشار مضاعفی وارد می‌کند به جا است که نظارت دقیقی بر پیمانکاران از یک سو و نیز ارائه کمک و مساعدت های لازم به پیمانکاران صاحب صلاحیت از سوی دیگر جهت تامین شرایط بهتر برای کارگران زحمتکش مدیریت شهری فراهم شود.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در پایان اظهار کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام شهردار تهران و همکاران ایشان در اجرای بخشنامه های صادره شاهد تحقق تهران شهری برای همه به عنوان دستاورد مدیریت شهری باشیم.

6-210

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: