• يکشنبه ٧ ارديبهشت ١٣٩٩-١٢:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٥٧٢
حسن خلیل آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر:

حضور دوباره بساط‌گستران ساماندهی شود

یک عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید حضور دوباره دستفروشان در سطح شهر به گونه ای باشد که امکان اجرای پروتکل های بهداشتی فراهم باشد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حسن خلیل آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که با بازگشایی و ادامه فعالیت برخی از مشاغل شاهد حضور دوباره دستفروشان در سطح شهر هستیم و اشغال پیاده روها امکان اجرای فاصله گذاری اجتماعی را از بین می برد و بهتر نیست با بازگشایی دوباره روز بازارها حضور دوباره دستفروشان را مدیریت کرد، گفت: پس از مدت ها که به دلیل شیوع بیماری کرونا شهر تعطیل بود، اقتصاد بساط گستران دچار مشکل شده و آنها برای امرار معاش دشواری هایی دارند. پس از بازگشایی دوباره برخی از مشاغل، شاهد تکرار وضعیت گذشته هستیم.

وی افزود: مسئولان سد معبر باید پیگیری های لازم را در این خصوص انجام دهند تا این بساط گستران باعث ازدحام در پیاده روها نشوند و آنها را به محل هایی راهنمایی کنند که حضور مردم باعث شکستن پروتکل های بهداشتی نشود و امکان رعایت فاصله اجتماعی وجود داشته باشد.

خلیل آبادی تصریح کرد: در صورت ادامه روند کنونی بهتر است روز بازارها فعالیت خود را آغاز کنند زیرا با همکاری پیمانکاران این روز بازارها می توان پروتکل های بهداشتی رعایت شود و وضعیت فعلی ساماندهی شود. در حال حاضر به دلیل عرض کم پیاده روها اشغال بخشی از آن توسط دستفروشان باعث خطرات جدی خواهد شد و باعث افزایش شیوع ویروس کرونا می شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: