• يکشنبه ٣١ فروردين ١٣٩٩-١٥:٣١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٥١٩
پرسش زهرا نژاد بهرام ، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران

دستگاه زباله سوز اهدایی چین کجاست؟

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دستگاه زباله سوز اهدایی چین کجاست؟ ، پرسید: مگر قرار نبود دستگاه زباله سوز بیمارستانی در اختیار تهران باشد، چرا به قم رفته است؟!

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا نژاد بهرام، عضو شورای شهر تهران در تذکری به موضوع زباله سوز اهدایی چین به شهر تهران پرداخت و گفت: جهان امروز، جهان پیوستگی ملت هاست. دردها و رنج های ملت ها را با همدیگر باید به شراکت گذاشت. لذا وقتی که در ارتباط با یک موضوعی، ملتی رنج می کشد، طبیعی است که ملت های دیگر نسبت به او توجه می کنند.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران در زمان شیوع کرونا در شهر "ووهان" در آغاز و در زمان قرنطینه این شهر اقدامی به جا، منطقی، درست و انسان دوستانه انجام داد، که باعث افتخار شهر تهران شد.

زهرا نژاد بهرام یاد آور شد: در راستای همین اقدام، دولت چین هدایایی را مشخصا برای تهران ارسال کرد. از جمله دستگاه زباله سوز بیمارستانی، که متاسفانه من نمی دانم به چه علت، شاید کوتاهی وزارت خارجه ، تا کنون در اختیار شهرداری تهران و بیمارستان های این شهر قرار نگرفته است.

نژاد بهرام خاطر نشان کرد: کدام شهر و کدام بیمارستان به اندازه تهران نیازمند دستگاه زباله سوز است؟!

وی با بیان اینکه یک سوم کشته های کرونا متعلق به شهر تهران است، و این شهر با یازده میلیون جمعیت بیشترین میزان شیوع بیماری را خواهد داشت، ادامه داد: با توجه به این شرایط  دستگاه به قم رفته است. به چه اجازه ای؟

وی افزود: مگر شهرداری تهران از شورا اجازه گرفته بود؟ اگر این کار را کرده است، باید سؤال از آقای شهردار کلیدش خورده شود.

زهرا نژاد بهرام با درخواست از رییس شورا برای بررسی این موضوع گفت: شهرداری تهران نسبت به ارسال ، نصب و راه اندازی این دستگاه در اسرع وقت اقدام کنند. اگر هم به هر دلیلی که من نمیدانم ، شرایطی فراهم شده است که به جای دیگری برود، صراحتا آقای شهردار این مطلب را بیان کنند. درصورت عدم ارائه توضیح، اگر لازم باشد اقدامات قانونی در حد شورای شهر تهران را انجام خواهم داد.

8-209

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: