• يکشنبه ٢٧ بهمن ١٣٩٨-٠٩:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٢٠٦
رسولی:

نظارت را جایگزین افزودن بر حجم مقررات در شهرداری کنیم

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد: بهتر است بر حجم مقررات زائد نیفزایم و تلاش کنیم با نظارت بهتر فرایندها را در شهرداری تهران کوتاه تر کنیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ، سیدحسن رسولی در جلسه امروز شورای شهر تهران، در زمان بررسی یک فوریت طرح  «الزام شهرداری تهران به استفاده از نتایج مطالعات ترافیک قبل از صدور پروانه برای ساختمان های بزرگ مقیاس، اظهار کرد: دلیلی برای فوریت این طرح نمی بینم. زیرا طرح ارائه شده در سال 89 ،در مجلس شورای اسلامی شهر تهران تصویب شده است.

وی تاکید کرد: بهتر است برحجم مقررات زائد نیفزایم و تلاش کنیم با نظارت بهتر فرایندها را کوتاه تر کنیم .

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران همچنین درباره روند بررسی پیشنهادات مصوبات کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران، پیشنهاد کرد: اصل بر رای دادن کلی لیست باشد، الا در موارد خاصی که از نظر اعضا نیاز است درباره آن رای گیری جداگانه انجام شود.

وی درباره تغییر نام خیابان "چوبینه" به "آیت الله محمدرضا توسلی" ، گفت: آیت الله محمدرضا توسلی از چهره های نزدیک امام راحل بودند و انتخاب خیابان چوبینه برای این شخصیت مناسب نیست. پیشنهاد می کنم، تغییر نام این معبر برای بررسی بیشتر به کمیسیون نامگذاری بازگشت داده شود، تا متناسب با جایگاه او معبر مناسبی انتخاب شود.

10-198

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: