• چهارشنبه ٢٢ آبان ١٣٩٨-١٠:٥٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٤٨٢
نژادبهرام در گفتگو با آنا:

لایحه طرح زیست شبانه تا پایان آبان‌ ماه به شورای شهر ارائه می‌شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیش‌نویس لایحه طرح زیست شبانه تا آخر آبان ماه در اختیار شورا قرار خواهد گرفت تا پس از بررسی نسبت به زمان‌بندی اجرای آن اقدامات لازم صورت پذیرد .

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با طرح زیست شبانه اظهار کرد: مصوبه شورا در ارتباط با این طرح مبنی بر این بود که شهرداری لایحه‌ای را برای تصویب به شورا بیاورد.

 

وی تصریح کرد: در مصوبه مذکور یک تبصره ذکر شده بود که براساس آن مقرر شد تا شهرداری پیش از ارائه لایحه بو شورای شهر تهران، آن را به‌طور آزمایشی اجرا و نقاط قوت و ضعف آن متوجه شود و سپس لایحه کارشناسی شده را به شورا بیاورد.

 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این مطلب که حدود سه ماه پیش شورای حل اختلاف پس از اعتراض و مخالفت نیروی انتظامی با اجرای طرح زیست شبانه، مصوبه شورا را مورد تأیید قرار داد، افزود: در این زمان شهرداری موظف به ارائه لایحه آن به شورا شد و در این خصوص معاونت امور مناطق مسئولیت تهیه لایحه را به مرکز مطالعات شهری تهران داد و نمایندگانی از بخش‌های مختلف در کمیته پیش‌نویس طرح زیست شبانه شرکت و پس از ارائه نظرات، پیش‌نویسی لایحه را تهیه کردند.

 

نژادبهرام خاطرنشان کرد: احتمالاً این لایحه تا آخر آبان در اختیار شورا قرار خواهد گرفت تا پس از بررسی نسبت به زمان‌بندی اجرای آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: