• شنبه ٢٠ مهر ١٣٩٨-١١:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٢٤١
نظری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

معاونت‌های شهرداری در عمل به مصوبات شورا جدیت ندارند

عضو شورای شهر تهران از همکاری نکردن مناسب معاونت‌های شهرداری با کمیسیون‌های شورا گلایه کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ضرورت تعامل دو طرفه بین کمیسیون‌های شورای شهر و معاونت‌های شهرداری تهران گفت: همواره باید بین نهاد سیاست گذار و مجری تعامل دو سویه باشد تا حوزه اجرایی بتواند آنچه را که نهاد سیاست گذار یا ناظر خواسته به بهترین شکل اجرا کند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اظهار تأسف از اینکه معاونت‌های شهرداری درمورد عمل به مصوبات شورا جدیت لازم را ندارند، گفت: انتظار ما رعایت این موضوع از طرف معاونت‌هاست، چون شورا با مطالعات کارشناسی یک موضوعی را تصویب می‌کند و چون فرایند قانونی را طی کرده انتظار داریم از سوی معاونت‌ها اجرایی شود.

او با بیان اینکه اگر بین دو حوزه اجرایی و سیاست گذاری تعامل و گفت‌وگو نباشد کار در عمل با مشکل روبرو می‌شود، اظهار کرد: در این شرایط ما شاهد گسیختگی در اجرا خواهیم بود و شهروندان هم به آنچه که انتظار داشتند دست نخواهند یافت.

نظری خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که تمام کمیسیون‌های تخصصی با معاونت‌های آن ارتباط ویژه و مستمر داشته باشند و به طور طبیعی این انتظار از حوزه اجتماعی بیشتر است و امیدوارم که بتوانیم خیلی زود ارتباط بین معاونت اجتماعی و کمیسیون اجتماعی را قوی کنیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: