• شنبه ١١ خرداد ١٣٩٨-١١:٥٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٧٥٣
نژادبهرام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا :

تعجب می کنم پلیس می گوید «حیات شبانه» پیوست انتظامی ندارد

«زهرا نژادبهرام» عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعجب می کنم که پلیس می گوید طرح حیات شبانه پیوست انتظامی ندارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل ازایرنا سردار «حسین رحیمی» رییس پلیس تهران بزرگ هفته گذشته در جریان اجرای بیست و پنجمین مرحله طرح رعد در تهران گفته بود که تمامی اصناف در ماه مبارک رمضان می‌توانند تا سحر کار کنند اما بعد از این ماه طرح حیات شبانه نیاز به پیوست انتظامی و ترافیکی دارد؛ وی گفته بود که پلیس با اجرای طرح حیات شبانه بعد از ماه مبارک رمضان مشکلی ندارد اما اجرای آن نیازمند پیوست‌های انتظامی و ترافیکی است.

نژادبهرام در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شهرداری تهران یگان حفاظت دارد که کارکرد آن این است که رابطه ما را با نیروی انتظامی بررسی می‌کند و پیش از اینکه طرح هم بررسی شود، چندین جلسه با سردار یعقوبی و یگان حفاظت شهرداری تهران داشتیم و طرح بررسی شد.

وی تاکید کرد: حتی مسئولان پلیس گفتند که طرح چگونه باید اجرا شود؛ پلیس حتی زودتر از ما تحقیق و پژوهش کرد و من واقعاً از دوستانمان در پلیس متعجب هستم.

نژاد بهرام با تاکید بر اینکه امکان نداشته بدون حضور پلیس حرکتی کنیم گفت: در جلسات متعددی با حضور پلیس طرح بررسی شده و شخصاً با آقای رحیمی (رییس پلیس تهران بزرگ) نشست داشته‌ام، طرح را مطرح کرده‌ام، آنها نظراتشان را بیان کرده اند و نظرات آنها را اعمال کردیم.

عضو شورای شهر تهران افزود: تعجب می‌کنم دوستان می‌گویند مذاکره‌ای با پلیس انجام نشده و پلیس در جریان نیست، چراکه پلیس آثار امنیتی مثبتی که طرح در شهرهای دیگر گذاشته بود را برای ما مطرح کرد.

به گزارش ایرنا نژادبهرام پیش از این نیز در حاشیه برگزاری یکصد و چهل و یکمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران توضیح داده بود که طرح زیست شبانه در سه منطقه یک، ۶ و ۸ اجرا می‌شود و ۳۰۰ نیروی پلیس امنیت زیست شبانه در سه منطقه پایتخت را طی ماه مبارک رمضان تأمین می‌کنند.

همچنین «بهاره آروین» عضو دیگر هیأت رییسه شورای اسلامی شهر تهران چندی پیش، هدف از اجرای طرح‌های شبانه در تهران به عنوان «شهر ماه» را رفع شب مردگی، رونق کسب و کار و کاهش ترافیک روز دانست و به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح که با نام شهر ماه اجرایی شده در تعامل مؤثر بین فرمانداری تهران، نیروی انتظامی و شهرداری انجام گرفته است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: