• يکشنبه ١٩ خرداد ١٣٩٨-١٠:٥٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٧٥٢
زهرا نژادبهرام :

برنج های «شهروند» خارجی نبوده است

تهران-ایرنا- زهرا نژادبهرام عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: نتیجه بررسی و آزمایش برنج‌های فروشگاه شهروند در جلسه هم‌اندیشی امروز (یکشنبه) شورا مطرح و اعلام شد که همه برنج ها ایرانی اما از چند نوع درجه یک تا سه بوده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از ایرنا وی در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران جزییات جلسه هم اندیشی صبح امروز شورا و شهردار تهران را تشریح و بیان کرد: بررسی ها نشان می دهد که ۷۰ درصد برنج‌ها، هاشمی و ۳۰ درصد باقی نیز برنج درجه ۲ و ۳ ایرانی بوده است.

به گفته نژادبهرام این آزمایش و بررسی به دستور شهردار تهران و توسط تیمی که از سوی وی مشخص شده بودند انجام شده و پیروز حناچی نیز این نتایج را امروز در جمع اعضای شورا اعلام کرده است.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران همچنین درباره خسارت های ناشی از حراج این برنج‌ها در فروشگاه شهروند افزود: صاحب برنج‌ها شرکت شهروند نبوده بلکه رویه فروشگاه این است که کالاهایی را برای عرضه در فروشگاه قرار می دهد و درصدی از سود فروش را برمی‌دارد.

نژاد بهرام ادامه داد: قرار است به زودی در این خصوص اطلاعیه‌ای صادر شد.
این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در جلسه هم اندیشی امروز در خصوص احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ نیز مواردی مطرح شد.

به گزارش ایرنا چندی پیش موضوع عرضه برنج های تقلبی(مخلوط ایرانی و خارجی به نام برنج ایرانی) در فروشگاه شهروند خبرساز شده بود و مدیرعامل این فروشگاه نیز در جمع خبرنگاران گفت که ۱۱۵ تن از برنج ها با قیمت ۱۰ هزارتومان بین مردم توزیع شده است.

مسئولان تعزیرات حکومتی اعلام کرده بودند که مدیرعامل شهروند برای ارائه توضیح در این باره احضار شده است.

شهردار تهران در واکنش به این موضوع تیمی را مسئول بررسی این رویداد و آزمایش برنج ها کرده بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: