• يکشنبه ٢٣ تير ١٣٩٨-١٤:٤٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٥٨٧
حجت نظری تذکر داد:

چه میزان پارکینگ از درآمد حذف عوارض پارکینگ ساخته شده است/ به نظر می رسد تهران هنوز بر پاشنه شهر فروشی می چرخد

عضو شورای شهر تهران خواستار اعلام درآمد حاصل از عوارض حذف پارکینگ شد و افزود: گزارشی از سوی شهرداری تهران در این خصوص که چه میزان پارکینگ با این ردیف در آمدی تا کنون ساخته شده است به شورا ارئه شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان یکصدو پنجاه و پنجمین جلسه شورا پس از استماع گزارش ارایه خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص عملکرد سه ماهه شهرداری تهران، گفت: پرسش اول در خصوص کمیته تخصیص که تاکنون دو بار تشکیل جلسه داده است  و دعوت از رؤسای کمیسیون‌های تخصصی به این کمیته است که قانون به آن اشاره  دارد. آیا از رؤسای کمیسیون‌های تخصصی در جلسات کمیته تخصیص دعوت شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران  گفت: دغدغه دیگر من این است که در جلسات کمیته تخصیص منویات شورای شهر تهران در نظر گرفته نمی شود و این همخوانی با اراده شورای شهر ندارد.

وی همچنین خواستار اعلام درآمد حاصل از  عوارض حذف پارکینگ شد و افزود: گزارشی از سوی شهرداری تهران در این خصوص که چه میزان پارکینگ با این ردیف در آمدی تا کنون ساخته شده است به شورا ارئه شود.  

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص دریافت عوارض پروانه‌های ساختمانی هم گفت: به نظر می‌رسد با آن گزارشی که شما خواندید بیش از ۲۵ درصد محقق شده است.

نظری گفت: این به آن معناست که اداره تهران روی پاشنه فروش شهر می چرخد این در حالی است که شهرداری تهران چیز دیگری بنا داشتند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: