• يکشنبه ٢٣ تير ١٣٩٨-١٤:٠٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٥٧١
معاون شهرسازی شهردار تهران:

شهرداری از سال ۹۷ ملزم به صدور پروانه برای پروژه‌های مشارکتی شد

گلپایگانی پس از استماع طرح الزام آور شورا در خصوص صدور پروانه و پایان کار برای ساختمانی های شهرداری گفت: بنابر ضرورت در سال ۹۷ با صدور بخش نامه ای به همه مناطق شهرداری تهران و سازمانهای وابسته تاکید شد هیچ پروژه مشارکتی از سوی شهرداری بدون اخذ پروانه ساخت صورت نگیرد .

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران عبدالرضا گلپایگانی معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران پس از استماع دفاعیات عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورا  در خصوص طرح الزام شهرداری به صدور پروانه ساخت و ساز برای ساخت و سازهای مشارکتی به خصوص در پروژه‌های شهرداری تهران گفت: ما از طرح ارایه شده از سوی شورای شهر تهران استقبال می‌کنیم.

وی افزود: بنابر ضرورت در سال ۹۷ با صدور بخش نامه ای به همه مناطق شهرداری تهران و سازمانهای وابسته  تاکید شد هیچ پروژه مشارکتی از سوی شهرداری بدون اخذ پروانه ساخت صورت نگیرد.

معاون شهرسازی شهرداری تهران تاکید کرد: باید توجه داشت که برای گرفتن پایان کار هزینه‌های نظام مهندسی و مهندسین ناظر، هزینه های آتش نشانی و حتی هزینه بیمه کارگران محاسبه و در نظر گرفته شود.

گلپایگانی ادامه داد: باید یک برنامه عملیاتی برای نحوه اجرای این لایحه پس از تصویب تدوین کنیم تا برآوردی از افزایش بودجه به واسطه اجرای این طرح داشته باشیم تا کار عملیاتی شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: