• يکشنبه ٦ مرداد ١٣٩٨-١١:٢٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥١٩٨
الهام فخاری در تذکری به شهرداری تهران بیان داشت؛

هیات اجرایی انتخابات شورایاری ها نباید راسا اعلام نتایج کند/ شان نظارتی هیات مرکزی نظارت باید رعایت شود

رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: طبق آیین نامه اجرایی انتخابات هیات اجرایی موظف است نتایح به دست آمده را جهت تایید و اعلام عمومی به هیات مرکزی نظارت ارائه دهد و راسا وظیفه اطلاع رسانی نتایج را ندارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران الهام فخاری در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورا در تذکری به شهرداری تهران گفت: با سپاس از تلاش های ارزنده هیات های نظارت و اجرایی انتخابات انجمن شورایاری های شهر تهران و به امید نقش آفرینی موثر اجتماعی شورایاری ها در دوره پنجم به شهردار تهران در خصوص عدم رعایت بند هایی از ایین نامه اجرایی در مورد چگونگی ارائه اطلاعات و نحوه اطلاع رسانی نتایج انتخابات تذکر می دهم . 
وی ادامه داد: طبق آیین نامه اجرایی انتخابات هیات اجرایی موظف است نتایح به دست آمده را جهت تایید و اعلام عمومی به هیات مرکزی نظارت ارائه دهد و راسا وظیفه اطلاع رسانی نتایج را ندارد.
فخاری افزود:  همچنین هیات اجرایی موظف است در  طی فرایند اجرایی پیش از برگزاری انتخابات و پس از انخابات، شرایط پایش اطلاعات در همه ی سطوح را برای هیات نظارت مرکزی نظارت فراهم سازد و نیز با وجود فراهم نمودن  زیر ساخت های پایش توسط دست اندر کاران در شورای شهر متاسفانه عملکرد هیات اجرایی در وظیفه تسهیل گری لازم کاستی هایی داشته است. 
 رییس کمیته اجتماعی شورا در خاتمه تصریح کرد: در برخی محور ها اطلاعات فرایند در زمان مورد نظر در اختیار گذاشته نشده است که در این زمینه  رعایت شان نظارتی و مفاد آیین نامه ها لازم الاجرا است .

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: