• يکشنبه ٢٩ فروردين ١٤٠٠-١٠:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٢٢٩
الهام فخاری در تذکری به شهرداری تهران:

معاونت ها و مناطق دور کاری پرسنل را سلیقه ای اعمال می کنند

رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران در مناطق و معاونت‌ها و سازمان‌ها، از دورکاری کارمندان پرهیز و یا به شکل سلیقه‌ای به اجرای آن پرداخته است گفت: جان کارمندان شهرداری همانند سایر شهروندان در خطر است و شهرداری تهران نسبت به سلامت پرسنل و مراجعین مسئول است. کارمندان شهرداری باید بدون کسر حقوق و مزایا، به شیوه یک سوم در مرکز خدمت‌شان حاضر شوند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران الهام فخاری در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه شورا  در تذکری خطاب به شهرداری تهران، معاونت منابع انسانی و سازمان فاوا گفت: در سخت‌ترین روزهای فراگیری بیماری کووید-۱۹، و در حالی که قرنطینه می‌تواند به این موج پایان دهد، شهرداری تهران در مناطق و معاونت‌ها و سازمان‌ها، از دورکاری کارمندان پرهیز و یا به شکل سلیقه‌ای به اجرای آن پرداخته است.

وی افزود: اکنون پس از گذشت ۱سال از آغاز بیماری، معاونت منابع انسانی نتوانسته به شیوه‌ای برای خدمت‌رسانی در شرایط کرونا با کم‌ترین حضور اداری برسد و سازمان فاوا هنوز نتوانسته زیرساخت‌های مورد نیاز جهت خدمت‌دهی به مردم از طریق اینترنت را فراهم کند و مردم مجبورند برای هر موضوعی به صورت حضوری به شهرداری مراجعه کنند.

الهام فخاری تاکید کرد: جان کارمندان شهرداری همانند سایر شهروندان در خطر است و شهرداری تهران نسبت به سلامت پرسنل و مراجعین مسئول است. کارمندان شهرداری باید بدون کسر حقوق و مزایا، به شیوه یک سوم در مرکز خدمت‌شان حاضر شوند.

 287-3

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: