• ٢٨ بهمن ١٣٩٤-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٣٠١٢
شهرداري تهران با شهادت تقي ارغواني به خود خواهد باليد

شهرداري تهران با شهادت تقي ارغواني به خود خواهد باليد


روز سه شنبه مراسم تشييع همكار عزيزمان شهيد مدافع حرم آقاي تقي ارغواني بود که با غم و اندوه فراوان در ميان همكاران خود از شهرداري تهران به سوي خانه ابدي خود مشايعت شد .

شهيد ارغواني و ديگر مدافعان حرم ، مدافعان حريم حرم تك تك هم وطنان خود هستند . آنها علاوه بر دفاع از حريم خاندان عصمت و طهارت ، دفاع از حريم مرزهاي اين مرز و بوم را عهده دار هستند . و امنيت ايران اسلامي در خاورميانه اي كه هر روز شاهد بحران و جنگهاي گوناگون است مرهون همت و غيرت اين دلاوران از خود گذشته است . همت و غيرتي كه ادامه دلاورمرديهاي رزمندگان و شهيدان هشت سال دفاع مقدس است . عزيزاني كه همسن و سال بنده هستند با اين جوانمرديها و رشادتها در سالهاي دفاع مقدس آشنا هستند و خوب به ياد دارند كه ايثار ، پيروزيها و موفقيت هاي دفتر خاطرات سالهاي جنگ با عراق با قطره قطره خون شهداي اين كشور نوشته شده . اما شايد نسل سوم انقلاب اين خاطرات را در لابلاي كتابها خوانده و آموخته باشند . و امروزه براي آنها با ايثار شهداي مدافع حرم ملموس و عيني تر شده باشد .
در طول تاريخ كشور عزيزمان ايران در هيچ زماني مملكت از سرداران و سربازان جان بر كفي همانند شهداي دفاع مقدس و مدافعين حرم خالي نبوده است . و جانشينان آنها در صفي طولاني آماده شهادت و دفاع از اين مرز و بوم بوده و هستند . و با دلي مملو از عشق و محبت به خاندان عصمت و طهارت منتظر ظهور منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود (عج ) خواهند بود . و انشاالله تمامی ما آماده خدمت در رکاب آن امام همام باشیم .
در پایان شهادت برادر عزیز و همکار گرامیمان را به ساحت مقدس امام زمان (عج) مقام معظم رهبری و خانواده محترم ایشان به ویژه فرزند برومند آن شهید و جامع شهرداری تهران تسلیت عرض نموده و بقای عمر بازماندگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم . و بعد از این شهرداري تهران با شهادت تقي ارغواني به خود خواهد باليد .


سید محمد رضا رضوی فرد

مدیر کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: