• سه شنبه ٢ مهر ١٣٩٨-١٤:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦١٠٢
زهرا صدر اعظم نوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شهدای دانش آموز زینت بخش بهشت زهرا(س) هستند

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: امنیت و آرامش امروز را مرهون جانفشانی شهدای ۸ سال دفاع مقدس به ویژه شهدای دانش آموز هستیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت حضورش در بهشت زهرا(س) و مراسم نواختن زنگ دانش آموزان شهید گفت: بهشت زهرا (س) مکانی است که شهدا زینت بخش آن هستند و در کنار آن‌ها شهدای دانش آموزی آرمیده‌اند که باعث افتخار و سربلندی ایران اسلامی در زمان ۸ سال دفاع مقدس بودند.

 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: به دلیل پاسداشت خون شهدا به ویژه شهدای دانش آموز بهشت زهرا (س) را انتخاب کردم تا در مراسم نواختن زنگ مهر سال ۹۹-۹۸ حضور پیدا کنم.

 

صدراعظم نوری تأکید کرد: باید قدردان ایثار و از خودگذشتگی شهیدان باشیم و بدانیم که آرامش و امنیت امروز کشور را مرهون جانفشانی‌های این عزیزان در زمان ۸ سال دفاع مقدس هستیم.

او در پاسخ به این سئوال که آیا به دانش آموزان پیشنهاد می‌کنید که در آینده عضو شورای شهر تهران شوند و در مدیریت شهری نقشی ایفا کنند؟ گفت: دانش آموزان باید بدانند که با درس خواندن می‌توانند توانایی‌های خود را افزایش دهند و اگر تمایلی به فعالیت در حوزه مدیریت شهری و سیاسی دارند، با شروع فعالیت خود در حوزه‌های اجتماعی و با طی کردن پله‌های ترقی می‌توانند روزی با کسب رضایت شهروندان در صورت علاقه عضو شورای شهر تهران شوند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





اخبار مرتبط