• سه شنبه ٢٢ مرداد ١٣٩٨-٠٨:٣١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٢٨٩
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران مطرح کرد:

دلیل استقبال شهروندان از جایگاه های عرضه دام بهداشتی

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: استقبال خوب شهروندان از جایگاه های عرضه بهداشتی دام به دلیل اطمینان از سلامت دام های عرضه شده در این مراکز است.

به گزارش معاونت ارتباطات و اموور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از خبرگزاری مهر، زهرا صدر اعظم نوری در بازدید از جایگاه های عرضه بهداشتی دام، با تاکید بر توجه به حفظ سلامت شهروندان و بهداشت محیط زیست شهری، افزود: احداث ۲۴ جایگاه عرضه بهداشتی دام و نظارت دامپزشکان و ناظران شرعی، نقش مهمی در پیشگیری از انتقال انواع بیماری های مشترک دام و انسان و حفظ محیط شهر و معابر شهری دارد.

وی گوشت را یکی از اقلام ضروری در سبد خرید خانوارها دانست و اظهار کرد: علاوه بر اطمینان خاطر شهروندان از سلامت دام های عرضه شده در این مراکز، خانواده ها می توانند با همکاری هم برای خرید و ذبح دام اقدام نمایند.

صدر اعظم نوری، قیمت مناسب دام در جایگاه های عرضه بهداشتی دام را دلیل دیگری بر استقبال شهروندان از این مراکز دانست و تصریح کرد: با این وجود، معاینه قبل و بعد از ذبح و پرداخت معادل ریالی تمام یا بخشی از لاشه ضبط شده به خریدار، در استقبال شهروندان از جایگاه های عرضه بهداشتی دام از اهمیت بیشتری برخوردار است.

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر با اعلام اینکه هزینه پیشگیری، همیشه کمتر از هزینه درمان است، خاطرنشان کرد: تلاش سازمان مدیریت میادین در برپایی جایگاه های عرضه بهداشتی دام و نظارت دامپزشکان مستقر در این مراکز، موجب شده است تا تمام دام های عرضه شده سالم باشند و تا این لحظه فقط یک لاشه به دلیل بیماری به طور کامل ضبط شده است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: