• شنبه ٢٦ مرداد ١٣٩٨-١٤:٠٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٢٨٥
محمود میرلوحی مطرح کرد:

تعامل و ارتباط در پژوهش‌ها کارگشای مدیریت شهری

میرلوحی با اشاره به پنج اصل پژوهش گفت: ارتباط و تعامل دستگاه‌ها در مدیریت شهری می‌تواند اثرات مثبتی به همراه داشته باشد.

به گزارش معاونت ارتباطات و اموور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران در آیین رونمایی از نسخه جدید سامانه پژوهشیار، با اشاره به قابلیت اتصال این سامانه به سامانه شفافیت شهرداری تهران گفت: خوشحالم امروز در جلسه‌ای حضور دارم که دانش و علم در آن موج می‌زند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پژوهش دارای ۵ حرف و ۵ اصل است، گفت: تعامل و برقراری ارتباط بین نهاد‌های پژوهشی می‌تواند موجب ثمرات بزرگی شود.

او ادامه داد: حرف اول پژوهش «پ» است که به معنی پدیده شناسی و شناخت صحیح مسئله و مشکلات است.

میرلوحی افزود: حرف دوم «ژ» است که نشان از ژرف اندیشی دارد و باید از کار‌های سطحی جلوگیری شود و به کار‌های عمیق روی آوریم.

او به حرف سوم و همان حرف «و» اشاره کرد و گفت: این حرف نماد وحدت است، بدین معنا که باید بین نهاد‌های پژوهشی یکپارچگی ایجاد شود.

میرلوحی با اشاره به حرف چهارم «ه» تصریح کرد: پژوهش بدون داشتن همت محقق نمی‌شود و باید سختی‌ها را با یک همت عالی پشت سر گذاشت.


عضو شورای اسلامی شهر تهران به حرف آخر «ش» اشاره کرد و گفت: این حرف نماد شجاعت است و باید بدانیم که در مسیر پژوهش شاید به نتایجی برسیم که بیان آن‌ها نیاز به شجاعت دارد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: