• سه شنبه ٤ ارديبهشت ١٤٠٣-١٥:٢٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٧٣٦
مظفر خبر داد 10-230

تصویب ۲۵ قائم مقام ذی حساب مناطق و سازمان ها

در جریان برگزاری دویست و سی امین صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران 25 نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران به عنوان قائم مقام ذیحساب از سوی اعضای شورای شهر تهران انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، ابتدا محمد آخوندی، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، در ارائه توضیحاتی در این خصوص عنوان کرد که در حال حاضر دو لایحه در این بخش مورد بررسی واقع خواهد شد؛ مضافاً بر اینکه چون ذیحسابان همگی از پرسنل شهرداری تهران هستند حساسیت هایی در کمیسیون مبنی بر انتخاب این افراد وجود داشت از این رو با عنایت به اینکه همه این ذیحسابان بعنوان نمایندگان و امانت داران شورا به حساب میآیند درخواست داریم با دقت نظر و نظارت دقیقی گزارش ها را احصاء و به شورا ارسال کنند.
 
میثم مظفر، رئیس کمیته بودجه شورا در این خصوص گفت: در این دوره شورا کمیسیون با ایجاد یک فرآیند ارزشیابی، سوابق حرفه ای و تحصیلی، آزمون مکتوب، تاییدیه های دستگاه های حراستی و نظارتی، مصاحبه و اشراف بر برنامه بودجه مصوب شورا مورد بررسی قرار گرفت و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه به صحن شورا معرفی شدند تا تأیید نهایی انجام شود.
 
بر این اساس فرهاد کاشف آذر(ذیحسابی شهرداری منطقه1)، مهدی ملائی چافی(ذیحسابی شهرداری منطقه15)، امیرعباس بهاری (ذیحسابی شهرداری منطقه17)، ناصر یلداگرد(ذیحسابی شهرداری منطقه21)، حبیب اله کریمی(قائم مقام ذیحسابی معاونت فنی و عمرانی)، علی حسینیان(ذیحسابی سازمان بوستان ها و فضای سبز)، هادی رشیدی(ذیحسابی سازمان مدیریت پسماند)، رضا منصوری(ذیحسابی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات)، حامد عبداللهی(ذیحسابی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه)، سید مصطفی موسوی(قائم مقام ذیحسابی شرکت نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب)، زهرا کاظمی(ذیحسابی شرکت احداث مترو)، نوید رضا شمالی(ذیحسابی شرکت ارتباط مشترک شهر)، جلیل جعفری نهر(ذیحسابی شهرداری منطقه3)، محمدعلی زینالی(قائم مقام ذیحسابی شهرداری منطقه12)، محمد بهروز(ذیحسابی شرکت خدمات کالای شهروند)، سعید حافظی(ذیحسابی شهرداری منطقه14)، احمد نوروزی(ذیحسابی شهرداری منطقه20)، سمیه علیزاده (ذیحسابی سازمان مشاور فنی و مهندسی)، علی کرمی قراقی(ذیحسابی سازمان پایانه ها)، فرشته سیاحی(ذیحسابی سازمان بازنشستگی)، سیمین بهلولی(ذیحسابی شرکت سرمایه گذاری شهر)، مهشید رضاییان(ذیحسابی شرکت یادمان سازه)، الهام بدریان دهاقانی(ذیحسابی شرکت فناوران شهر)، علی فرقانی(ذیحسابی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل) و عبدالامیر هاشمی(ذیحسابی سازمان ورزش) با حداکثر آراء موافق اعضای شورا، رأی اعتماد گرفتند.
 
پس از طرح سؤال از سوی مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران مبنی بر شاخص های انتخاب و اولویت های معرفی این ذیحسابان، لطف اله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در این جلسه گفت: فرایندی که برای انتخاب ذیحسابان در نظر گرفته شده بود، تجربه کاری بالا و مدرک و سابقه مرتبط بود. مصاحبه تمام این افراد توسط کمیته بودجه انجام و در نهایت انتخاب شدند.
درجریان قرائت تبصره این لایحه مبنی بر اینکه" شهرداری تهران مجاز است به منظور جلوگیری از اختلال در امور مالی مناطق، سازمانها و شرکت های تابعه تا تایید قائم مقامان ذیحساب توسط شورای اسلامی شهر تهران به مدت سه ماه سرپرست ذیحساب منصوب نماید.
 
اقراریان پیشنهاد داد کلید واژه "حداکثر به مدت 3 ماه" گنجانده شود تا نهایت در این مدت زمان تعیین تکلیف شود که با مخالفت اعضا روبرو شد.
 
در پایان، نمرات ارزیابی نهایی  ۲۵ نفر واجد صلاحیت تصدی مسئولیت بعنوان قائم مقام ذی‌حساب در مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران به تفکیک در صحن شورا ارائه و با رأی اکثریت اعضاء، صلاحیت ایشان به تصویب رسید.
 
کد خبر: 10-230

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: