• شنبه ٢٥ فروردين ١٤٠٣-١٦:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٦٥
نادعلی خبر داد

از حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در صحن شورا تا بررسی بهای خدمات مدیریت پسماند

بر اساس اعلام سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه آتی شورا برای ارائه گزارش در خصوص فعالیت‌های این سازمان حضور یافته و نیز بهای خدمات مدیریت پسماند در این جلسه بررسی و تعیین خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا از برگزاری دویست و بیست و هفتمین جلسه رسمی شورا در روز یکشنبه مورخ بیست و ششم فروردین ماه 1403 در تالار شورا خبر داد. 
مطابق اظهارات نادعلی، علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور به منظور ارائه گزارش در خصوص فعالیت‌های سازمان مذکور در شهر تهران در جلسه روز یکشنبه حضور خواهد یافت. 
به گفته سخنگوی شورا، بررسی لوایح «اصلاحیه مصوبه نحوه محاسبه و اخذ خدمات مدیریت پسماند (عادی)، همچنین «بهای خدمات مدیریت پسماندهای ساختمانی و عمرانی در سال 1403» و نیز «اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات و چگونگی اعمال نظارت بر جمع آوری و دفع پسماندهای ویژه پزشکی، صنعتی و کشاورزی در شهر تهران» و «اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سرقفلی) در میدان مرکزی میوه و تره بار» در دستور کار اعضاء در جریان دویست و بیست و هفتمین جلسه علنی شورا خواهد بود. 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: