• پنج شنبه ١٦ فروردين ١٤٠٣-١٤:٢٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٢٥
احمد صادقی

روز قدس و لحظه شماری برای سقوط صهیونیست ها / اسراییل شاخه زیر پای خود را بریده!

اسراییل این مخلوق منحوس قرن بیستم اشتباه استراتژیک دیگری را در کنار نسل کشی، کودک کشی و حمله به بیمارستان ها رقم زد و آن حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود. این اشتباه به خودی خود نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی در پی خواهد داشت اما در یکسال گذشته رژیم جعلی و مستاصل اسراییل اقداماتی را انجام داده که سقوط خود را تعجیل کرده است. لذا روز قدس پیش رو اهمیتی صد چندان برای دنیای اسلام دارد و شمارش معکوسی که مدت ها شروع شده به رقم های پایانی خود نزدیک شده است. 
عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و این رژیم سفاک و قاتل چاره کار خود را در کشتار بیرحمانه و وحشیانه بیگناهان ، کودکان و زنان بیدفاع دید همین امر سبب شد تا چهره واقعی این شغال بد ذات بر جهانیان آشکار شود. 
اما چرا این رژیم جعلی(اسراییل) به سقوط خود هر چه بیشتر نزدیک شده ؟
رژیم صهیونیستی از درون پاشیده، اربابان امریکاییشان درمانده شده اند و دیگر قدرت اغنای افکار عمومی در پذیرش این مخلوق منحوس را ندارند.
دولت مردانشان در جامعه نژاد پرست خودشان هم منفور هستند. رژیم صهیونیستی دیگر قادر به تامین امنیتی شهرک نشینان خود نیست و تابوی اقتصاد پر رونق آنان نیز مدتهاست شکسته شده ، کشوری که قرار بود با مهاجرین اسکان داده شده در آن شکل گیرد دیگر درخواستی برای مهاجرت ندارد و همان هایی هم که آمده بودند در حال فرار هستند. گنبد آهنینشان سوراخ شده و آهنش در حال ذوب شدن است، دولت های حامی و رسانه های شان نتوانسته اند افکار عمومی جهان را همراه خود کند بلکه بر خلاف سالهای پیشین جواب عکس گرفته.اجماع جهانی مردم  بر علیه رژیم جعلی شکل گرفته وزندگی نه در فلسطین اشغالی که در تمام دنیا برایشان سخت شده است.
اما در مقابل مقاومت مقدس مردم فلسطین زنده است، مردم غزه با اینکه در محاصره شدید قرار دارند و حتی دسترسی به  آب و غذا ندارند  پشت مقاومت ایستاده اند.
این رژیم جعلی از هیچ اقدام بی شرمانه ای ابا ندارد؛ از آتش زدن و بمباران کردن بیمارستان ها، مساجد، کلیساها و اماکن عمومی گرفته تا کشتن کودکان و زنان باردار و پیرمردان و پیرزنان بی دفاع که همه بیانگر باطن شیطانی این رژیم سفاک است
آری رژیم جعلی و منحوس اسراییل در حال دست و پا زدن است و آخرین حربه خود را در تحریک جمهوری اسلامی ایران به جنگ به کار بسته  هر چند می داند در کارزار مستقیم با غیور مردان و تشنگان شهادت و پیروان سید الشهدا شکستی مفتضحانه انتظارشان را می کشد.
رژیم صهیونیستی امروز بر سریر خون تکیه زده و خون بیگناهانی که سالها و دهه ها آنان را به شهادت رسانیده، مانند سیل این رژیم را ویران و از صفحه روزگار محو خواهد کرد.
آری روز قدس پیامی روشن به جهانیان است که آنچه را که ما سالها فریاد می زدیم امروز خود به عینه مشاهده می کنند. روز قدس ، روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است و روز فریاد زدن آزادی ملتی از یوق ظلم و اسارت. 
البته در روز قدس پیامی هم برای امریکا مخابره خواهد شد که سگ قلاده شکسته صهیونیستش را نتوانسته مهار کند، امریکا بداند که حمایت از جنایات صهیونیست ها پیامد های ناگواری برایش در پی خواهد داشت و دیگر زمان سیطره بر جهان با پروپاگادای رسانه ای گذشته و همین رسانه ها در حال رسوا کردن صهیونیست ها و اربابان امریکاییشان هستند. ذات و فلسفه آمریکا و اسرائیل یکی است و هردو با روحیه سلطه طلبی وزیاده خواهی سرزمین مادری دیگران را اشغال کرده اند و با نسل کشی و از بین بردن بومیان آن سرزمین به دروغ خود را صاحب حق دانسته اند و تحریف تاریخ و مظلوم نمایی و تاریخ سازی و بمباران رسانه ای هویت جعلی برای خود خلق کرده اند ولی می بینیم افول هر دو آغاز شده وامپراطوری دروغ در حال فروپاشی است.
آری معمار کبیر انقلاب اسلامی این روزها را پیش بینی کرده بودند و با نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نهضتی را بنا نهادند تا امروز حقیقت ظلم بر جهانیان اشکار شود.
اسراییل به لحظات پایانی حیات خود نزدیک شده و سقوط رژیم منحوس صهیونیست ها در محتمل ترین حالت خود قرار گرفته است.
لذا بر ملت غیور و مسلمان ایران واجب است تا در این روز بزرگ که یادگار معمار بزرگ انقلاب اسلامی است بار دیگر در صحنه حاضر شده و انزجار خود از رژیم قاتل صهیونیست را فریاد زنند  و نیز همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین را اعلام کنند.
 
وعده ما آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: