• سه شنبه ٢٢ اسفند ١٤٠٢-١٤:٢٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥٧٨
در صحن شورا صورت گرفت:13-222

تعیین بهای خدمات استفاده از مراکز همگانی خرید و فروش خودرو شهرداری

بهای خدمات استفاده از مراکز خدماتی- مراکز همگانی خرید و فروش خودرو شهرداری تهران در دویست و بیست و دومین جلسه شورا بررسی و تعیین شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، لایحه شهردار تهران در خصوص «تعیین بهای خدمات استفاده از مراکز خدماتی-مراکز همگانی خرید و فروش خودرو شهرداری تهران» در جلسه دویست و بیست و دوم شورا مورد بررسی قرار گرفت. 
ابتدا مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست  و خدمات شهری در توضیح این لایحه اظهار داشت: پیش از این تعیین بهای خدمات استفاده از مراکز خدماتی توسط کارشناس رسمی دادگستری انجام می‌شد که بر اساس آن شهرداری در سال 1403 عدد 200 هزار تومان را پیشنهاد داده است. به همین ترتیب در تنظیم قرارداد 400 هزار تومان، ورودی خودرو سال 1402، 30 هزار تومان و در سال 1403، 40 هزار تومان پیشنهاد شد. 
وی ادامه داد: بر همین اساس، عدد پیشنهادی برای وتوقف شبانه در سال 1402، 40 هزار تومان که این عدد برای 1403 بدون تغییر ماند؛ برای ورودی مراجعین با موتورسیکلت 10 هزار تومان در سال 1402 و برای سال 1403 این عدد به 15 هزار تومان افزایش یافت. این‌ها مواردی بود که پیشنهاد شد. 
در روند بررسی لایحه فوق و پس از توضیحات رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا، سعید بیگی، مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل تهران در توضیحاتی تکمیلی بیان کرد: این لایحه برای نخستین بار و با اهداف مشخصی به صحن شورا ارائه می‌شود؛ هر زمان که لایحه‌ای در شورا مصوب می‌شود شفاف سازی از حیث اعلان عمومی بیشتر می‌شود. 
وی افزود: درخصوص قیمت‌ها تلاش شد تا 25 درصدی که خط قرمز شوراست، رعایت شود. در سال گذشته 138 هزار خودروی ورودی، 87 هزار مراجعه کننده و صدور 12 هزار قولنامه و 17 هزار کارشناسی را داشتیم. 
گفتنی است لایحه فوق با اکثریت آرای موافق اعضا مصوب شد. 
 
کد خبر:13-222

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: