• يکشنبه ١٣ اسفند ١٤٠٢-١٠:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥١٨
در پیامی صادر شد؛

پیام تسلیت مهدی چمران در پی رحلت آیت الله امامی کاشانی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با صدور پیامی، تسلیت عالم عالیقدر، آیت الله محمد امامی کاشانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در پی رحلت یار و یاور امام و رهبری، حضرت آیت الله سیدمحمد امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با صدور پیامی، این ضایعه را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:
 
«انا لله و انا الیه الراجعون»
رحلت عالم عالیقدر، مجاهد نستوه و یار و یاور امام و رهبری، «آیت الله سیدمحمد امامی کاشانی» موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
این روحانی فقید و دانشمند فرزانه علاوه بر بهره گیری از معارف دینی و علوم انسانی و اهتمام جدی در نشر و گسترش آن از طریق پرورش شاگردان و مقلدان پرشمار، از مبارزان و مجاهدان نهضت پیروزی انقلاب اسلامی بود و چه در دوران مبارزه با رژیم شاهنشاهی و چه در دوران استقرار و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برکات و ثمرات بزرگ و عظیمی از خود برجای گذاشت.
آیت الله امامی کاشانی در طول دوران پر برکت خویش، علاوه بر فعالیت های دینی و فقهی در مدرسه عالی شهید مطهری، در مناصب مهمی چون دیوان عدالت اداری کشور، مجلس شورای نگهبان، مجلس خبرگان، مجمع تشخیص مصلحت نظام و کسوت امامت جمعه موقت شهر تهران، دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرد.
اینجانب ضایعه تلخ درگذشت مجتهد عالیقدر، آیت الله شیخ محمد امامی کاشانی را به ملت بزرگ ایران، جامعه حوزوی و دانشگاهی به ویژه شاگردان و بیت معزز تسلیت عرض می نمایم، رحمت و مغفرت الهی برای ایشان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
 
مهدی چمران
رئیس شورای اسلامی شهر تهران

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: