• دوشنبه ١٦ بهمن ١٤٠٢-١٥:١٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٢١
در کمیسیون برنامه و بودجه صورت گرفت

بررسی بودجه ۳ معاونت شهرداری تهران

امروز در ۳ نوبت، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه برای بررسی بودجه معاونت فرهنگی و اجتماعی؛ معاونت فنی و عمرانی و معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، صبح امروز دوشنبه (۱۶ بهمن ماه) جلسه کمیسیون برنامه و بودجه با حضور محمد آخوندی رئیس کمیسیون، میثم مظفر، ناصر امانی و احمد صادقی اعضای کمیسیون و مجید باقری معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران به منظور بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران، برگزار شد. 
باتوجه به اینکه جلسه کمیسیون امروز در ۳ نوبت برگزار شد؛ نوبت اول جلسه مربوط به بررسی بودجه معاونت فرهنگی و اجتماعی و تمام زیر مجموعه‌های این معاونت بود. 
بودجه شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، شرکت برج میلاد تهران، سازمان فرهنگی و هنری، سازمان ورزش شهرداری، اداره کل بانوان و شرکت همشهری بررسی شد.
محمدامین توکلی‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی با حضور در جلسه کمیسیون ضمن دفاع از بودجه پیشنهادی در لایحه ۱۴۰۳، به بیان برنامه‌ها و پروژه‌های سال آینده خود پرداخت و اقدامات در دستور کار خود را اعلام کرد. بودجه این معاونت در جلسه کمیسیون جمع‌بندی و نهایی شد.
در نوبت دوم جلسه کمیسیون، بودجه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و سازمان‌های تابعه این معاونت که شامل؛ سازمان مهندسی و عمران، سازمان مشاور فنی و مهندسی، سازمان عمرانی مناطق و شرکت خاکریز آب می‌شود مورد بررسی قرار گرفت. 
هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی با حضور در جلسه کمیسیون به بیان پروژه‌های در دست اجرا برای سال ۱۴۰۳ پرداخت و ضمن دفاع از بودجه پیشنهادی، برنامه‌های تعیین شده برای سال آینده را تشریح کرد. بودجه این معاونت نیز در جلسه کمیسیون جمع‌بندی و نهایی شد.
در نوبت عصر جلسه کمیسیون، بودجه معاونت مالی و اقتصاد شهر شهرداری تهران و سازمان‌های زیر مجموعه این معاونت مورد بررسی قرار گرفت. بودجه سازمان‌ املاک و مستغلات، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی، سازمان بازنشستگی، شرکت یادمان سازه، شرکت سرمایه گذاری شهر، شرکت خدمات کالای شهروند و شرکت نمایشگاه‌های شهر آفتاب در این جلسه بررسی شد.
لطف الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهر با حضور در جلسه کمیسیون ضمن بیان پروژه‌های سال ۱۴۰۳ خود و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سال آینده، از بودجه پیشنهادی معاونت خود دفاع کرد. در نهایت بودجه این معاونت هم جمع‌بندی و نهایی شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: