• شنبه ٣٠ دی ١٤٠٢-١٦:٢٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٣٢٢
در پی شهادت تعدادی از مستشاران نظامی ایران در سوریه صورت گرفت؛

پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، در پی شهادت تعدادی از مستشاران نظامی ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی، با صدور پیامی این حادثه را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، در پی شهادت چهار تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی، با صدور پیامی این حادثه را تسلیت گفتند. متن این پیام به شرح ذیل می باشد:
انالله و اناالیه الراجعون
شهادت چهار تن از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم، شهدای سرفراز حجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی به دست عوامل خبیث رژیم نامشروع صهیونیستی در سوریه موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.
 شکست خفت بار رژیم کودک کش صهیونیستی در جریان طوفان الاقصی، این رژیم را به مرز جنون رسانده و هر بار تلاش می کنند با ترورهای کور و حملات انتقام جویانه، هیمنه بر باد رفته خویش را بازگرداندند؛ غافل از اینکه همچنان که مقام معظم رهبری(زید عزه) عنوان کردند این شکست غیرقابل ترمیم خواهد بود و به حول و قوه الهی این رژیم منحوس به سمت سقوط و فروپاشی در حال حرکت است.
با آرزوی توفیق برای همرزمان این شهدای والامقام در گرفتن انتقام خون شهدای مدافع حرم، شهادت این مجاهدان غیور و جان بر کف را به حضرت ولیعصر(عج)، نایب برحقش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا، بیت معظم این شهدای عزیز، کلیه فرماندهان و رزمندان جبهه مقاومت اسلامی و ملت قدرشناس و شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماییم.
 
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: