• سه شنبه ٢٦ دی ١٤٠٢-١١:١٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٩٩
شربیانی متذکر شد؛ 3-209

نژاد پرستی آشکار در برخورد رژیم جعلی صهیونیسم/ افتتاح زیرگذر تقاطع فتح – باغستان در دهه فجر

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: هرچقدر ما، از ظرفیت های شهر تهران، به پیرامون آن، به نقاط مختلف منطقه شهری، که از دماوند تا اسلامشهر و رباط کریم تا جنوب و شمال گسترانیده شده، در راستای رفع نیاز مردم پروژه تعریف کنیم و به آن رسیدگی کنیم، قطعاً از بار مرکزی تهران کاسته می شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، جعفر بندی شربیانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در دویست نهمین جلسه صحن شورا، گفت: دیروز در قالب طرح «پیگیر کار مردم تهران» بازدیدی از منطقه 21 داشتم و به باور من، هرچقدر ما، از ظرفیت های شهر تهران، به پیرامون آن، به نقاط مختلف منطقه شهری، که از دماوند تا اسلامشهر و رباط کریم تا جنوب و شمال گسترانیده شده، در راستای رفع نیاز مردم پروژه تعریف کنیم و به آن رسیدگی کنیم، قطعاً از بار مرکزی شهرکاسته می شود، خدمت به مردم حاشیه تهران می تواند باعث تردد کمتر در شهر و مرکزیت آن بشود و از معضلات تهران و ترافیک بکاهد.
وی از زحمات دست اندرکاران اجرایی احداث زیرگذر تقاطع بزرگراه فتح - باغستان تقدیر و تشکر کرد و افزود: این پروژه مهم یکی از گره های اصلی ترافیکی جنوب غربی تهران را باز خواهد کرد و دسترسی مردم شهرستان های ملارد و شهریار و قدس را تسهیل می کند.
 وی نوید آن را داد که در دهه فجر، این پروژه افتتاح شود و اظهار امیدواری کرد از این دست پروژه ها در حاشیه تهران، در شهرستان ری، در شهرستان های حاشیه‌ای و در مسیر آنها به زودی اتفاق بیفتد. 
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با تداوم ظلم آشکار آمریکای جهانخوار در حمایت از تجاوز پیاپی رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه گفت: در هفته جاری و هفته گذشته در فضای مجازی و رسانه‌ای که جست و جو می کردیم، دو خبر و دو موضوع نظر من را به خود جلب کرد که در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین غزه و در راستای رسوایی جلادان عالم بر خود لازم دانستم در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران از آن صحبت کنم.
 عضو شورا در ادامه خاطرنشان کرد: اظهارات نماینده رژیم جعلی، غاصب و جلّاد صهیونیستی در سازمان بی خاصیت ملل، و همچنین تیتر یکی از روزنامه های معروف و قدیمی آمریکای جهانخوار، در دنیای ذهنی و ایدئولوژی استکبار و صهیونیسم حاکی از آن است که اگر بیش از 30 هزار انسان بی گناه، که هزاران نفر آنها کودک و زن هستند، کشته شوند یا هزاران نفر معلول شوند و میلیون ها نفر بی خانمان شوند، نمی شود از آتش بس صحبت کرد، اما بخاطر یک کودک صهیونیست، چرا!
وی ادامه داد: یا در آن روزنامه های معروف و قدیمی آمریکایی، زمانی جنگ غزه مورد ارزیابی تحلیل هزینه و فایده قرار می گیرد که 9 سرباز جلّاد و پلید صهیونیستی در یک روز کشته شود، اگر این نوع نگاه و مواجهه، یک نژاد پرستی آشکار نیست پس چیست؟ می بینیم که در نگاه این ظالمان، جان یک کودک صهیونیستی، معادل هزاران جان فلسطینی است، اگر این نژاد پرستی و نازیسم نوین نیست، پس چیست؟اگر این سقوط انسانیت و اخلاق نیست، پس چیست؟ اگر این ماهیت و ذات فرهنگ استکبار آمریکایی نیست، پس چیست؟

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: