• يکشنبه ٢٤ دی ١٤٠٢-١٣:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٨٦
آقامیری خواستار شد:

ارتقاء سطح پیگیری و نظارت در اجرای پروژه های عمرانی

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در در چهل و هفتمین جلسه مشورتی و تخصصی محلات پایتخت گفت: رویکرد اصلی این جلسات، ارتقاء سطح پیگیری و نظارت در اجرای پروژه های عمران شهری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری در جریان برگزاری سومین دور جلسه مشورتی و تخصصی محلات در منطقه ۱۸ با بیان این نکته که طی جلسات گذشته شناخت محلات و دسته بندی پروژه ها ملاک نظر بوده و در این جلسه پیرامون برنامه های سال آینده بحث و تبادل نظر می شود ، اظهار داشت: با اضافه شدن پروژه های سازمان‌ های مهندسی عمران و مشاور نیز اغلب مطالبات شهروندان تحت پوشش قرار گرفته  و می توان این ادعا را داشت که این جلسات ماهیت کارگاهی دارد. 
نایب رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران همچنین به تببین رویکرد فرهنگی کمیته عمران پرداخت و بیان داشت: معتمدین هر محله می توانند علاوه بر معرفی یکی از جوانان تحصیلکرده در رشته عمران ، یک یا دو نفر از امامان جماعت مساجد را نیز به ما معرفی تا در راستای انجام اقدامات فرهنگی مسجد محور گزارش اقدامات صورت گرفته را برای آنها ارائه دهیم. 
همچنین محمد جواد خسروی شهردار منطقه نیز طی سخنانی در ابتدای نشست به توفیقات به دست آمده در پویش امید و افتخار پرداخت که منطقه در ابعاد تعداد و بیشترین میزان اعتبارات در رتبه برتر قرار گرفته و همین امر در نخستین تجربه رویداد من شهردارم نیز صادق بوده است. 
وی همچنین با اشاره به اعتبارات قابل توجه تخصیص داده شده در دومین رویداد من شهردارم ، ابراز امیدواری کرد همچون افتتاح پل ارتباطی میان مناطق ۱۷ و ۱۸ که گره گشای بار ترافیکی بوده ، بسیاری از پروژه ها به بهره برداری  و در اختیار شهروندان قرار بگیرند. 
بر پایه این گزارش، معتمدین محلات هجده گانه نیز در این نشست به بیان تازه ترین مطالبات شهروندان در موضوعات عمران و ترافیک پرداختند. 
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقا میری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر با مشایعت محمد جواد خسروی شهردار و مدیران شهری منطقه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد چهارده معصوم (ع) محله ولیعصر شمالی، به مسائل و مشکلات شهروندان رسیدگی نمود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: