• چهارشنبه ١٣ دی ١٤٠٢-١٠:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٢٤
با صدور پیامی صادر شد؛

پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت حادثه تروریستی کرمان

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران با صدور پیامی، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، شهادت جمعی از هموطنانمان را در این حادثه تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در پی حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنانمان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران با صدور پیامی این حادثه را تسلیت گفتند؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:

انالله و‌انا الیه راجعون

شهادت ناجوانمردانه جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها، شهید قاسم سلیمانی اوج کینه، عداوت و خباثت دشمنان این مرز و بوم را برای همگان آشکار ساخت، رژیم پلید و نامشروع صهیونیستی در روزهایی که بیش از هر زمان دیگری سقوط و اضمحلال خود را احساس می کند تلاش می کند تا با اجرای سیاست های جنگ طلبانه، سرپوشی برای مشکلات و اعتراضات داخلی فراهم کند.

رفتار سردرگم، غیرانسانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مجاهدان، مبارزان و حتی زنان و کودکان و حملات تروریستی اخیر نشان می دهد این رژیم هنوز فرو ریختن هیمنه و شکاف در موجودیت خود را هضم نکرده و از هر فرصت و اقدام ناجوانمردانه و مفتضحانه ای برای بازسازی چهره دروغین خود دریغ نمی کند.

این درماندگی و حقارت رژیم صهیونیستی نتیجه مقاومت، بصیرت و بینش سیاسی ملتی است که راه و رسم جوانمردی، اخلاق و دفاع از حقانیت را در مکتب حاج قاسم ها آموخته و نیک می داند که ایران اسلامی با اقتدار و با لحاظ عزت، حکمت و مصلحت پاسخی در خور این گونه اقدامات غیرانسانی خواهد داد.

تردیدی نیست حضور ملت شجاع ایران در عرصه های مختلف و دفاع از کیان نظام و انقلاب به ویژه مشارکت آحاد ملت ایران در انتخابات پیش رو می تواند، پاسخی کوبنده و معنادار به این گونه رفتارهای رذل و بزدلانه باشد.

شورای اسلامی شهر تهران با محکوم کردن این اقدام تروریستی، تسلیت جمعی از هموطنان عزیز را به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای، ملت شهیدپرور و خانواده معزز شهیدان والامقام حادثه کرمان تسلیت می گوید، امید است روح پاک و مطهر شهیدان امروز همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مقام مادر، با بانوی دوعالم و سایر شهدای اسلام و انقلاب محشور شوند.

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: