• سه شنبه ٢١ آذر ١٤٠٢-٠٨:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠٨٩
در کمیسیون برنامه و بودجه صورت گرفت:

بررسی لایحه اصلاحیه بودجه ۱۴۰۲

لایحه «اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران» با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران در کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با حضور مهدی چمران، رییس شورای شهر، محمد آخوندی، رئیس کمیسیون؛ میثم مظفر، ناصر امانی و احمد صادقی، اعضای کمیسیون؛ و هچنین معاون شهرسازی شهرداری تهران، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی، مدیرکل برنامه و بودجه، مدیرکل مالی، مدیرکل خرانه داری شهرداری تهران، شهردار منطقه ۲۲ و سایر مدیران شهری برگزار شد.
در ابتدای جلسه گزارش «عملکرد حوزه اداره کل مالی و اموال شهرداری تهران» بررسی شد. در این گزارش اداره کل مالی شهرداری گزارشی از سامانه یکپارچه مالی ارائه داد و گزارش تغییراتی را که در این سامانه ایجاد شده است تشریح کرد. 
بر همین اساس، مقرر شد این گزارش در کمیته بودجه بررسی و تکمیل شود.
در ادامه جلسه، بررسی طرح «تمدید دوره فعالیت کارگروه ماده دهم مصوبه طرح تفصیلی ویژه منطقه ۲۲» در دستور کار قرار گرفت. پس از بحث و بررسی با این طرح نیز موافقت و مقرر شد برای تصویب در صحن شورا به هیئت رییسه تقدیم شود.
در جریان این نشست همچنین لایحه «اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران» با حضور آقای مهندس چمران مورد بررسی مجدد  قرار گرفت.
پس از بحث و بررسی و اعلام نظرات اعضای شورا و نمایندگان شهرداری، مقرر شد شهرداری اطلاعات دقیق تری برای تصمیم گیری نهایی در اختیار کمیسیون برنامه و بودجه قرار دهد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: