• يکشنبه ٣٠ مهر ١٤٠٢-٠٨:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٧٢١
در کمیسیون برنامه و بودجه صورت گرفت:

بررسی گزارش حسابرسی یک سازمان و یک شرکت

گزارش حسابرسی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مورد بررسی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نشست کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر تهران با حضور محمد آخوندی رئیس کمیسیون، میثم مظفر و ناصر امانی اعضای کمیسیون، سید محمد ناظم‌رضوی مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و پوریا علیمردانی مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران و اقای هاشمی فیض آبادی مدیرکل امور مجامع برگزار شد.
در ابتدای این نشست، گزارش حسابرسی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت.
با توجه به اینکه نتیجه حسابرسی این شرکت در هر دو سال مردود اعلام شده بود ، اعضای شورا بحث های مفصلی درباره مبانی مردود شدن گزارش و مشکلات این شرکت داشتند و نهایتا مقرر شد تکالیفی از جمله تشکیل کمیته ای برای حل مشکلات شرکت توسعه فضاهای فرهنگی به صحن شورا پیشنهاد شود. 
همچنین در جریان این جلسه گزارش حسابرسی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران نیز بررسی شد و صورت‌های مالی دوسال این سازمان مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.
در نهایت پس از قرائت گزارش حسابرس و اظهار نظر اعضای شورای شهر و مدیران شهری گزارش های حسابرسی برای ارائه در صحن شورا به هیئت رئیسه شورا ارسال شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: