• سه شنبه ٢٥ مهر ١٤٠٢-٠٩:٤٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٦٩١
در کمیسیون برنامه و بودجه صورت گرفت:

بررسی گزارش حسابرسی شرکت شهر آفتاب

در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، گزارش حسابرسی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ شرکت شهر آفتاب مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با حضور محمد آخوندی رییس کمیسیون، میثم مظفر و ناصر امانی اعضای کمیسیون، عباس تقدسی‌نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی آفتاب، هاشمی فیض آبادی مدیرکل امور مجامع شهرداری تهران و سایر مدیران شهری برگزار شد.
در ابتدای جلسه گزارش حسابرسی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب در دستور کار قرار گرفت و صورت‌های مالی این شرکت بررسی شد.
پس از بررسی‌های انجام شده در جلسه کمیسیون و بحث و تبادل نظر میان اعضای شورای شهر و مدیران این شرکت، تکالیف مربوط به این گزارش حسابرسی تصویب و برای بررسی و تصویب تکالیف تعیین شده در صحن شورای شهر به هیات رئیسه ارسال شد.
در ادامه جلسه، کمیسیون مشترک برنامه و بودجه و خدمات شهری برگزار شد و لایحه «اصلاحیه مصوبه تعیین حق بهره برداری غرف به تفکیک نوع کاربری در بازارهای میادین میوه و تره‌بار و فراورده‌های کشاورزی شهرداری تهران» مورد بررسی این کمیسیون مشترک قرار داده شد.
این لایحه پیش از این در صحن شورای شهر مورد بررسی قرار گرفته بود اما به جهت اعمال اصلاحیه‌های جدید، مجدد به کمیسیون ارجاع داده شد. در نهایت اصلاحیه‌های مورد نظر دو کمیسیون برنامه و بودجه و خدمات شهری اعمال و این لایحه نیز جهت تصویب در صحن شورای شهر، تقدیم هیئت رئیسه شورا شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: