• شنبه ٢٢ مهر ١٤٠٢-١٣:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٦٥٨
قائمی:

تهدید رئیس شورای شهر علیه نمایشگاه بین‌المللی تهران عملیاتی می‌شود

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از نامه‌نگاری اعضای شورا به هیئت رئیسه جهت تدبیراندیشی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر تهران، علی اصغر قائمی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با تأکید بر اثرگذاری برگزاری نمایشگاه‌ها در نمایشگاه بین‌الملی بر ترافیک معابر پایتخت، گفت:  در این رابطه ما در شورا طرحی آماده کردیم و اکثریت اعضا این طرح را امضا کردند که پس از تدقیق، در روز یکشنبه ۲۳ مهرماه به هیئت رئیسه جهت اعلام در صحن علنی، ارائه خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که « آیا مدیریت شهری با برگزاری نمایشگاه‌ها در نمایشگاه بین‌المللی اقدام برخوردی انجام خواهد داد؟»، یادآور شد: ما شأن برخورد نداریم و جایگاه ما تصویب قوانینی برای روان‌سازی ترافیک در سطح شهر تهران است.

وی ادامه داد: ابزارهایی در اختیار شهرداری برای رفع این مسئله وجود دارد که از جمله می‌توان به فضای تبلیغاتی در سطح شهر و پیشگیری از سد معبر اشاره کرد و با استفاده از این ابزارها، می‌توانیم فکری به حال نمایشگاه کنیم؛ باید ببینیم صحن چه تصمیمی می‌گیرد.

قائمی در پاسخ به این پرسش که «تهدید رئیس شورای شهر در رابطه با نمایشگاه عملیاتی خواهد شد یا خیر؟»، خاطرنشان کرد: ان‌شاء‌الله این تهدید عملیاتی می‌شود.

گفتنی است مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تهدید مسئولان نمایشگاه تهران گفته بود: «نمایشگاه آنچنان که بنده احساس کردم یک دولت خود مختار است و به کسی کاری ندارد و سرش را پایین انداخته و نمی‌فهمد اطرافش و ۱۰۰ متر آن‌سوی نمایشگاه چه خبر است و مردم با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و کسی هم نیست چیزی بگوید. دادستان کل کشور و دادستان تهران نامه ارسال کرده و اخطار دادند و سازمان بازسرسی هم وارد شده اما باز هم کار خودشان را می‌کنند. فکر می‌کنم باید طبق بند ۲۰ قانون شهرداری وارد عمل شویم و این فضا را با زنجیر ببندیم. همچون سال ۸۲ که خاکروبه مقابل نمایشگاه تخلیه شد و به این طریق رئیس جمهور وارد عمل شد و باید این کار را باز هم دنبال کنیم. اگر توجه نکنند اجباراً باید این برنامه را دنبال کنیم؛ اگر آبرویشان می‌رود و برنامه نمایشگاه به هم می‌خورد باید خودشان بپذیرند چراکه نصیحت‌ها و خواهش‌های فراوان شهرداری، قوه قضاییه و دیگران را به بازی گرفتند و به عقیده بنده چنین افرادی را باید به بازی گرفت.»

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: