• سه شنبه ٢١ شهريور ١٤٠٢-١٥:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٤٩٨
چمران خطاب به مسئولان نمایشگاه بین‌المللی:13-176

برای شیرین کردن کام خود، کام شهروندان را تلخ نکنید/ اگر فعالیت نمایشگاه سئول متوقف نشود تهدید خود را عملی می‌کنیم + گزارش تصویری

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، نسبت به تداوم فعالیت نمایشگاه بین‌المللی علیرغم تذکرات فراوان، انتقاد نمود و تأکید کرد تداوم این وضعیت ناخوشایند، موجب اقدام مدیریت شهری تهران علیه مزاحمت عمومی برای شهروندان خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران، رئیس شورا در پی تذکر ناصر امانی در خصوص برگزاری نمایشگاه ها در محل نمایشگاه سئول اظهار داشت: این مورد بارها پیگیری شده اما همچنان عملیاتی نشده است واگر این وضعیت ادامه یابد؛  ناگزیریم همانطور که در سال 82 یک بار این کار انجام شد؛ تهدید خود را در پی آنچه تحت عنوان مزاحمت عمومی تلقی می شود؛ عملی کنیم. در آن سال طی جلسه‌ای که با رئیس جمهور و معاونین مربوطه برگزار شد؛ تفاهنامه‌ای منعقد گردید مبنی بر اینکه دیگر در این مکان، نمایشگاهی برگزار نشود. 
وی در ادامه تصریح کرد: برای چندرغاز، اعصاب و روان مردم را به بازی می‌گیرند. این از نظر اصول انسانیت، بسیار وحشتناک است که برای جان و وقت هم نوعان خود ارزشی قائل نباشیم. شکلات برای خودتان، مردم برای خرید و تهیه شکلات نیازی به تبلیغ ندارند؛ برای شیرین کردن کام خود، کام مردم شهر را تلخ نکنید. این مایه کمال تأسف است و عملکرد مسئول نمایشگاه سئول جای تعجب دارد که چشمان خود را بسته و بدون آنکه بداند به کجا می‌رود؛ رو به جلو حرکت می‌کند. 
رئیس شورای شهر با اشاره به دو نمایشگاهی که اخیراً در شهر آفتاب برگزار شد؛ ضمن تقدیر از هماهنگی کامل در این نمایشگاه، بیان کرد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه، از نحوه برگزاری و نیز فضای گسترده این مکان برای ارائه برخی از محصولاتشان ابراز خرسندی کرده و اذعان کردند که در نمایشگاه سئول، فضای لازم مورد نیاز را نداشتند.

 گزارش تصویری این جلسه را در لینک زیر ببینید:
yun.ir/js0zcf

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: