• چهارشنبه ٣١ خرداد ١٤٠٢-١١:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٩٠٥
در بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه از سازمان تاکسیرانی تاکید شد:

نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی شهر تهران اولویت اصلی سازمان تاکسیرانی

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در بازدید از سازمان تاکسیرانی تاکید کردند: باید بر اساس برنامه 4 ساله پیشرفت و تحول شهر تهران و بودجه 1402، اولویت اصلی سازمان تاکسیرانی نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی شهر تهران باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از سازمان تاکسیرانی شهر تهران بازدید کردند. در این بازدید محمد آخوندی، میثم مظفر و احمد صادقی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه، جلال بهرامی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، مهدی وحدت‌کار مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران و معاونین سازمان حضور داشتند.
پس از ارائه گزارش دبیر کمیسیون برنامه و بودجه شورا از وضعیت سازمان تاکسیرانی و عملکرد مالی سازمان در سال 1401 و 3 ماهه اول 1402 و نیز وضع نیروی انسانی ، بودجه سازمان، پروژه های سال 1402 و حسابرسی سازمان تاکسیرانی ، مدیرعامل سازمان گزارشی از عملکرد سال 1401 و 3 ماهه 1402 و برنامه های آتی تاکسیرانی ارائه کرد.
در این جلسه محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: بر اساس شان نظارتی شورا کمیسیون برنامه و بودجه بازدید از سازمان ها و شرکتهای شهرداری را در دستور کار خود قرار داده و ضمن بررسی دقیق عملکردها و برنامه های آینده ، به طور مستمر تحقق برنامه ها و بودجه را پیگیری و گزارش های نظارتی را به شورا ارائه خواهد کرد.
وی افزود: این نظارت به عنوان نماینده مردم وظیفه ماست و هدف از آن کمک به تحقق صحیح و به موقع برنامه هاست.
آخوندی نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی را مهمترین اولویت سازمان تاکسیرانی دانست و تاکید کرد با توجه به اقدام شورا در اختصاص اعتبار ویژه به حوزه حمل و نقل در سال 1402 و نیز فرسوده بودن حدود نیمی از ناوگان تاکسی شهر تهران ، مدیران سازمان باید با کمک معاونت حمل و نقل نوسازی ناوگان را با جدیت دنبال کنند تا در پایان سال 1402 شاهد اتفاقات خوبی در این بخش باشیم.
وی به اختصاص 1500 میلیارد تومان برای خرید ون در بودجه سال 1402 اشاره کرد و گفت: باید برای صاحبان تاکسی های فرسوده که تمایل به نوسازی دارند اما از توان مالی کافی برخوردار نیستند هم برنامه ریزی شود تا این عزیزان نیز اقدام به نوسازی تاکسی های خود کنند .
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ورود تاکسی برقی به ناوگان تاکسیرانی را مهم ارزیابی کرد و از مدیرعامل سازمان خواست با تلاش بیشتر این پروژه مهم را در شهر تهران عملیاتی کند.
آخوندی به موضوع امور رفاهی تاکسیرانان هم اشاره کرد و گفت: انتظار داریم با اعتبار مناسبی که شورا برای این بخش تصویب کرده است خدمات با کیفیتی به تاکسیرانان عزیز ارائه شود تا شاهد رضایت این قشر زحمتکش باشیم.
وی هچنین تاکید کرد گزارش نظارتی عملکرد همه بخش های شهرداری تهران از جمله سازمان تاکسیرانی در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران آماده و در صحن شورا قرائت خواهد شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: