• دوشنبه ٢٩ خرداد ١٤٠٢-١٤:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٨٨٥
آخوندی؛

تکمیل ۹۴ درصد پروژه‌های توسعه محلی در منطقه ۵

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: حدود ۹۴ درصد پروژه‌های توسعه محلی سال ۱۴۰۱ منطقه ۵ به طور کامل به اتمام رسیده و این منطقه عملکرد خوبی در تکمیل پروژه های توسعه محلی داشته است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در ادامه طرح رصد ۲ ، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران به همراه شهردار منطقه ۵ و مدیران شهری نحوه پیشرفت پروژه‌های توسعه محلی منطقه را مورد بررسی قرار دادند.
در جریان این بازدید محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: امروز از پروژه های توسعه محلی که در بودجه ۱۴۰۱ برای منطقه ۵ تصویب شده بود بازدید کردیم که خوشبختانه اکثر پروژه ها به طور کامل به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی ضمن قدردانی از شهردار و همه مدیران منطقه ۵ تصریح کرد: این منطقه در تکمیل پروژه های توسعه محلی غیر مستمر در رتبه چهارم قرار گرفته است و در کل در اجرای تمام ‌پروژه‌های مختلف رتبه پنجم را دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اينکه برای سال ۱۴۰۲ هم پروژه های خوبی برای منطقه درنظر گرفته شده است گفت : امیدواریم با افتتاح این پروژه ها شاهد رضایت بیشتر مردم منطقه باشیم.

 

گزارش تصویری این برنامه را در لینک زیر ببینید:

yun.ir/v4rvz5

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: