• سه شنبه ٥ ارديبهشت ١٤٠٢-١٥:٢٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٤٥٣
آخوندی در صحن شورا: 12-142

تخصیص صد در صدی بودجه در حوزه تملک دارایی سرمایه ای

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تخصیص ها در حوزه تملک دارایی سرمایه ای به صورت صد درصدی اختصاص یافته است از شهرداری تهران خواست تا امکان پرداخت متناسب با سطح تخصیص ها را فراهم کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در جریان برگزاری یکصـد و چهل و دومين جـلسه این شورا طی تذکری اظهار داشت: اولین جلسه کمیته تخصیص برگزار شد و گزارش عملکرد آن به هیئت رئیسه شورا ارائه گردید.
وی ادامه داد: در این کمیته تلاش شده تا در موضوع حقوق و دستمزد و نگهداشت شهر تخصیص ها صد در صدی انجام شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: در حوزه تملک دارایی سرمایه ای ۱۰۰ درصد تخصیص اعتبار انجام شده است، نکته مهم این است که در مورد تبصره دهم که به موضوع ۱۰ هزار میلیارد تومان حمل و نقل اشاره دارد، تخصیص اعتبار صد در صدی و به صورت یک دوازدهم انجام شده است، برای مثال مقرر شد تا برای خرید اتوبوس ماهانه ۴۳۳ میلیارد تومان تخصیص صورت گیرد. 
آخوندی ادامه داد: تذکر بنده به شهرداری تهران این است که حالا که تخصیص اعتبارات اتفاق افتاده، نقدینگی متناسب با تخصیص ها قابل پرداخت باشد تا ما در سه ماهه اول بتوانیم شاهد عملیاتی شدن برنامه ریزی های صورت گرفته باشیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات ایجاد شده در ارائه خدمات به نمازگزاران عید فطر اظهار داشت: علی رغم تمام زحماتی که شهرداری تهران برای نماز عید سعید فطر کشید اما بر اساس مراجعات مردمی و تماس هایی که داشتیم مردم از نوع خدمات ارائه شده توسط مترو گلایه داشتند، از شهرداری تهران توقع می رود تا در این زمینه گزارش لازم را ارائه دهد.
وی تاکید کرد: کارکنان خدوم مترو در برگزاری نماز عید فطر تلاش بسیاری داشتند اما به نظر می رسد که این موضوع یک نوع مشکل مدیریتی است و باید بررسی کنیم که علت چه بوده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از اختصاص مسیری ویژه برای تردد مسئولان نیز گلایه کرد و ادامه داد: از تمام سازمان ها و کسانی که در شهرداری تهران برنامه ریزی و به اجرای عملیات به منظور ایجاد محیطی مناسب و متناسب با فضای عید نوروز، ماه مبارک رمضان و عید فطر کردند از جمله سازمان زیباسازی، معاونت فرهنگی و سازمان فرهنگی و هنری تقدیر و تشکر می کنم.
آخوندی در ادامه از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به دلیل تولیدات فاخر در ایام ماه مبارک رمضان نیز تقدیر کرد و گفت: صدا و سیما نشان داد که می توان با چهره های جدید و نیروهای جوان برنامه های مخاطب پسند تولید کرد.
وی در پایان گفت: حواسمان باشد که روزی می بایست پاسخگوی اقدامات و رفتارمان در زمان مسئولیت باشیم؛ مهمتر اینکه کسانی که بیرون از این مجموعه در تلاش هستند تا با اسم کار جهادی و با انتشار اخبار دروغین بین اعضای شورا اختلاف افکنی کنند در آینده باید پاسخگوی رفتار خود باشند و به این نکته واقف باشند که با این رویکردها نمی توانند بین اعضای شورا اختلاف ایجاد نمایند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: