• يکشنبه ١٤ اسفند ١٤٠١-١٠:٤٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٢٥٥
با رای اعضای شورا صورت گرفت؛3-133

رای مثبت شورا به یک فوریت معرفي كاركنان رسمي جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذيحساب

طرح یک فوریت لايحه معرفي 15 نفر از كاركنان رسمي شهرداري تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذيحساب در صحن علنی شورا مطرح و مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در جریان برگزاری یکصد و سی و سوم صحن علنی شورای شهر، طرح یک فوریت لايحه معرفي 15 نفر از كاركنان رسمي شهرداري تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذيحساب  مورد بررسی اعضای شورا قرار گرفت که در این خصوص لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران در توضیح ابعاد این یک فوریت اظهار کرد: با توجه به وظیفه معرفی ذیحساب ها به مناطق از سوی شهرداری تهران، امسال در فراخوانی که منتشر شد از بین افراد واجد شرایط و کسانی که با دارا بودن معیارها داوطلب شده بودند فرایند ارزیابی قائم مقامان ذیحسابان انجام و به شورا معرفی شدند. 
در ادامه حبیب کاشانی خزانه دار شورای شهر نیز در توضیحی گفت: با توجه به رسیدن به روزهای منتهی به سال ۱۴۰۱ توصیه می شود تا تغییر و تحول و جایگذاری قائم مقامان ذیحسابی در صورت اخذ تاییدیه از شورای شهر تهران از ابتدای سال آینده صورت گرفته تا خللی در انجام ماموریت های ذیحسابان صورت نگیرد.
گفتنی است طرح یک فوریت لايحه معرفي 15 نفر از كاركنان رسمي شهرداري تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذيحساب با ۲۰ رای موافق از ۲۰ عضو حاضر مورد تصویب قرار گرفت.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: