• سه شنبه ٢٥ بهمن ١٤٠١-١٠:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦١٤٨
کاشانی در صحن شورا:2-130

بگذارید شورا با آرامش کار خودش را انجام دهد/ اتحاد چیزی است که شهدا به ما آموخته اند

عضو شورای شهر در پاسخ به برخی انتقادات بیان شده در خارج از شورا خطاب به منتقدان تصریح کرد اجازه دهید شورا کارش را انجام دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی، عضو شورا با اشاره به اعتراضات و انتقاداتی که در پی بارش قبل در تهران از سوی اعضای شورا نسبت به سومدیریت شهرداری رخ داد، اظهار کرد: در این باره باید گفت به دلیل حجم کار، بخشی از آن مغفول ماند، ما بدنه شهرداری را به طور کامل می شناسیم و می دانیم که به وظایف خود واقفند و بر اساس وجدان کاری و باور خود مسئولیتشان را انجام می دهند. 
کاشانی گفت: بدنه شهرداری می تواند در اینجا حکم نخ تسبیح را داشته باشد که همه سازمان ها و نهادهای مربوطه را گرد هم آورد، امیدواریم این اتحاد و انسجام در بدنه شهرداری تداوم یابد. 
عضو شورا در خصوص اظهارنظرهایی که خارج از شورا رخ داده، تصریح کرد: آنهایی که اظهار نظر می کنند لطفا اجازه دهند شورا با آرامش کار خودش را انجام دهد، شورا مدیرانی دارد که به اندازه کافی مجرب بوده و توان انجام کار را دارند، این اظهار نظر ها ممکن است منجر به تحت الشعاع قرار گرفتن این حرکت عظیم شود. 
وی در ادامه با بیان این نکته که ما مدیون شهدا هستیم, اظهار داشت: بر خلاف کشورهایی مانند ژاپن که مدیریت مبتنی بر پول است، در جمهوری اسلامی ایران مدیریت بر مبنای پول و خون است چرا که برای هر پست مدیریتی ده ها نفر شهید شده اند و خون داده اند، اتحاد چیزی است که شهدا به ما آموخته اند.

موضوع سرویس مدارس کودکان استثنایی با جدیت پیگیری شود 

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به دغدغه خانواده های کودکان استثنایی در خصوص سرویس مدارس این کودکان، خواستار پیگیری جدی این موضوع از مسئولان مربوطه شد. 
حبیب کاشانی، عضو شورا در خصوص سرویس مدارس استثنایی و مشکلاتی که در این باره متوجه خانواده های آنهاست، متذکر شد: تامین سرویس مدارس کودکان استثنایی کار بسیار عظیمی است و با هیچ آژانسی قابل انجام نیست چرا که این کودکان شرایط خاصی دارند و حتما باید همراه با والدین خود تردد کنند، طی ۵ ماه گذشته علیرغم اینکه حتی یک ریال برای این منظور پرداخت نشده، شرکت های تابعه تاکسیرانی و خودرو سرویس، به نحو احسن این کار را انجام داده اند. 
وی در ادامه با تاکید بر پیگیری جدی این موضوع، درخواست کرد افراد و مسئولانی را که در این زمینه ذینفع هستند پای کار آورده و با جدیت این مشکل را مرتفع کنند تا در میان انبوه مشکلاتی که مردم دارند، این مورد دیگر تبدیل به دغدغه فکری خانواده های این کودکان نشود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: