• سه شنبه ١٣ دی ١٤٠١-١١:٤٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٨٨٥
کاشانی در واکنش به رسانه های اصلاح طلب؛ 5-119

با جان مردم سیاسی رفتار نکنید

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از سیاسی کاری رسانه های اصلاح طلب در موضوع آلودگی هوا گفت: آیا در آلودگی هوا فقط شهردار تهران مسئول است؟ من در این ۱۶ سال منتقد بوده‌ام اما خدایی نیز وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ حبیب کاشانی در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه من با خط و ربط ها کار ندارم، گفت: در یک دوره ۴۴ ساله و این پروسه زمانی، همه ما دست اندرکار برای رفع آلودگی هوا بودیم، یعنی از شورای اول و شورای پنجم که کاملا در اختیار آنها بود و شورای سوم و چهارم که مشترک بودیم و عملکردی که در دوره ریاست جمهوری حداقل بیش از ۲۰ سال، سازمان محیط زیست و زیرمجموعه دولت تحت تفکر آن دوستان، می بینیم که امروز در حال اجرای نمایش هستند.
خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نمی دانم چگونه بگویم که در مورد جان آدمها صحبت می کنیم، یادآور شد: ما به بهانه جان آدمها توجیه می کنیم، اگر این نامه به سران قوا را که ما نوشتیم، چهار سال پیش نوشته بودید ما امروز می نوشتیم پیرو آن نامه ها، این نامه را ارسال کرده ایم.
وی با تأکید بر اینکه این تعداد دستگاه های مسئول را باید کسی مدیریت کند، تصریح کرد: آیا در آلودگی هوا فقط شهردار تهران مسئول است؟ من در این ۱۶ سال منتقد بوده ام اما خدایی نیز وجود دارد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شورا نامه ای را به سران قوا رسال کرده که نخ تسبیحی ایجاد شود تا کسی که ترک فعل کرده را بازخواست کنند و برخی رسانه ها گفتند مشکل این هست که آقای زاکانی ناکارآمد است.
وی ادامه داد: من خط و ربط ها را نمی دانم اما می گویم که آقای رئیس جمهور این گره به دست شما باز می شود؛ یک نفر را به عنوان نخ تسبیح در نظر بگیرید و بازخواست انجام دهید چراکه دنیا با برنامه ریزی آلودگی هوا را کمرنگ کرده و در کشور برای کسانی که یک نمونه آن سردار سلیمانی است، مقابله با آلودگی هوا کاری ندارد مشروط بر اینکه دنبال بهانه نباشیم و دیگران را بد جلوه ندهیم، رفتاری که در دو روز گذشته در برخی رسانه ها اتفاق افتاده مسئله شورا نبوده و مشکل ما این است که این آلودگی منجر به مرگ انسان ها می شود.
 
دلجویی عضو شورا از اقراریان
کاشانی با اشاره به اخلاف نظر اعضا در خصوص یکی از موضوعات مطروحه در خصوص کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه گذشته شورا، تأکید کرد: ظاهرا این برداشت شده بود که من نسبت به آقای اقراریان تعرضی در کلام داشته ام که به هیچ عنوان اینگونه نبوده و من از ایشان عذرخوهی می کنم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: