• يکشنبه ١٥ آبان ١٤٠١-١٥:٠٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٤٨٧
با حضور دو عضو شورای شهر تهران صورت گرفت:

دیدار با بسیجی جانباز سعید تحریری/ تلاش های بسیج در راه اعتلای اسلام و انقلاب مورد تقدیر مردم است

مهدی بابایی و سید احمد علوی دو عضو شورای اسلامی شهر تهران با سعید تحریری از بسیجیان شهرداری تهران و کارمند سازمان اتوبوسرانی که در اغتشاشات اخیر از سوی برخی آشوبگران به درجه جانبازی نایل شد، دیدار و گفت و گو کردند.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی بابایی و سید احمد علوی دو عضو شورای اسلامی شهر تهران با سعید تحریری از بسیجیان شهرداری تهران و کارمند سازمان اتوبوسرانی که در اغتشاشات اخیر از سوی برخی آشوبگران به درجه جانبازی نایل شد، دیدار و گفت و گو کردند.
مهدی بابایی در این دیدار با تاکید بر اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی هر روز ریشه خود را در این خاک محکم تر می کند، گفت: مردم ما قدردان زحمات و تلاش های مجاهدانه بسیج در راه اعتلای اسلام و انقلاب هستند.
وی افزود: ایران اسلامی طی سال‌های گذشته شاهد شیطنت ها و دشمنی های آشکار و پنهان مزدوران و ایادی آمریکا و استکبار بوده است.
بابایی ادامه داد: اما حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه و همچنین در تشییع پیکر شهدای شاه چراغ، نشان دهنده قدردانی آنان، ادامه دادن راه شهدا از سوی آنان و ناکام گذاشتن دشمنان این مرز و بوم بوده است.
علوی در این دیدار ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر گفت: متاسفانه این روزها شاهد اوج گرفتن رفتارهای خشونت آمیز از سوی اغتشاشگران هستیم.وی ادامه داد: حوادثی که در تهران و سایر نقاط کشور رخ می دهد دیگر رنگ و بوی اعتراض ندارد و اغتشاش است.علوی با اشاره به برخوردهایی که اغتشاشگران با بانوان محجبه و مردم عادی میکنند گفت: در تصاویر منتشر شده شاهد هستیم که این اغتشاشگران به هرکسی که به هردلیلی تمایل همراهی با آنان را ندارد تعرض می کنند.وی همچنین با اشاره به لزوم حفظ نوجوانان از گزند این حوادث گفت: خانواده ها بیشتر مراقب فرزندانشان باشند و مانع حضور آنها در اغتشاشات شوند.این عضو شورای شهر در پایان برای جانباز تحریری، آرزوی سلامتی کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: