• چهارشنبه ٤ آبان ١٤٠١-٠٩:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٤٢٥
در گفت‌وگو با شهر تشریح شد؛

علت تأخیر در اجرای پوشاندن کانال عباس‌آباد

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران علت تأخیر در اجرای طرح پوشاندن کانال عباس‌آباد شهرری را عبور لوله آب از این کانال عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی پس از رفع مشکل ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران جعفر بندی شربیانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، در خصوص اجرای عملیات عمرانی پوشش کانال عباس‌آباد شهرری اظهار کرد: لوله آب عبوری در این کانال وجود دارد و باید با آبفا هماهنگی‌هایی صورت می‌گرفته و این موضوع فنی، طرح را به تأخیر انداخته است.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز امیدواری از پایان اجرای این طرح در آینده نزدیک خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۰ تا ۶۰ درصد عملیات پوشش کانال انجام شده و پس از رفع موانع، مابقی کار انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: تجهیزات فنی و پیمانکار برای ادامه این طرح آماده است، اما باید خط عبوری لوله آب جابجا شود تا بتوانیم شاهد پیشبرد طرح باشیم.
شربیانی تصریح کرد: فاز دوم این طرح در قیام‌دشت بوده که طول بیشتری نسبت به فاز اول دارد؛ مشکل ایمنی آن رفع شده و با پایان فاز اول، اقدامات در این بخش نیز آغاز خواهد شد، اما هنوز پیش‌بینی زمانی برای اجرا و اتمام این طرح نداریم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: