• شنبه ٢ مهر ١٤٠١-١٠:٠٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٢١٧
احمد صادقی در آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی بیان کرد: 

ضرورت دسترسی دانش آموزان به مراکز نواوری و خلاقیت

رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید بستر های آشنایی  هر چه بیشتر دانش آموزان مدارس مقاطع ابتدایی با مراکز نوآوری و خلاقیت را فراهم سازیم تا دانش آموزان امروز بیشتر از هر زمانی مسلح به سلاح دانش و استفاده درست از فناوری ها شوند.

 
 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران احمد صادقی در مراسم آغاز سال تحصیلی با حضور در مدرسه ابتدایی دخترانه شاهد تقوا پیشگان در منطقه ۶ زنگ آغاز سال تحصیلی را نواخت.
صادقی در آغاز این آیین ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و نیز سالروز شهادت امام رضا (ع) اظهار داشت: میهن عزیزمان این افتخار را دارد که حرم مطهر این امام همام را در خود جای داده است.
وی افزود: دانش آموزان عزیز آغاز سال تحصیلی حقیقتا یکی از زیباترین روزهای عمر هر انسانی است چرا که با آغاز سال تحصیلی جدید متوجه می شویم که یکسال بزرگتر شده ایم و تغییر کرده ایم و گامی دیگر در جهت پیشرفت خود و جامعه برداشته ایم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران خطاب به دانش آموزان یاد آور شد: شما عزیزان باید بدانید که چه جایگاه مهم و حساسی دارید چرا که شما آینده سازان این کشور هستید و شما وقتی می توانید آینده را بهتر بسازید که مسلح به سلاح علم و دانش روز باشید‌.
وی ادامه داد: در دو سال گذشته به سبب شیوع ویروس کرونا مدارس غیر حضوری شده بود و این اتفاق خوبی نبود و امروز مجدد شاهد بازگشایی مدارس و حضور شما عزیزان در سنگر های علم و دانش هستیم که جای بسی خوشحالی دارد، اما ویروس کرونا با همه بدی هایی که داشت یک خوبی هم داشت و آن استفاده از روش های نوین آموزشی و استفاده از تکنولوژی بود.
رییس کمیته شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: دانش آموزان عزیز، شما باید بدانید که دنیای امروز و دنیای فردا دنیای دانش و تکنولوژی است و هر چه بیشتر باید با آنها آشنا شوید و البته در راه درست از آنها استفاده کنید.
صادقی افزود: شورای اسلامی شهر تهران در این دوره مصوبه ایجاد و تاسیس سازمان فناوری های نوین را به تصویب رسانده  که دقیقا به موضوعات خلاقانه می پردازد. این در حالی است که ما مراکز نوآوری و فناوری کم داریم و اگر هم بوده بیشتر  دانشجویان و مقاطع دبیرستان به آن دسترسی داشتند.
وی گفت: به نظر می رسد باید زمینه آشنایی و دسترسی هر چه بیشتر دانش آموزان مقاطع ابتدایی با حوزه نوآوری و خلاقیت را فراهم آوریم و من از همین جا اعلام می کنم که این مدرسه که مزین به نام شهدا است به عنوان پایلوت به عنوان مرکز نواوری و خلاقیت فعال شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: