• يکشنبه ٣٠ مرداد ١٤٠١-١٥:٤٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٠٠٥
در جلسه مشترک کمیسیون بودجه شورا با مدیران شهرداری صورت گرفت:

اتخاذ تصمیمات جدید برای کمک به شرکت بهره برداری مترو

در جلسه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با مدیران شهرداری به منظور کمک به شرکت بهره برداری مترو برای خدمات رسانی مناسب به مردم تصمیماتی جدید اتخاذ شد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه ای با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ، معاون مالی شهرداری، مدیر کل خزانه، اداره کل برنامه و بودجه شهرداری و مدیر عامل و معاونین شرکت بهره برداری مترو مسائل مالی این شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
در ابتدای این جلسه مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو به ارائه گزارش در خصوص وضعیت تخصیص بودجه و وضعیت نقدینگی و درآمدها و هزینه های این شرکت پرداخت. در ادامه معاون مالی و مدیرکل خزانه داری شهرداری در مورد میزان پرداختی ها به شرکت بهره برداری گزارشی  ارائه کردند.
پس از استماع این گزارش ها رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بر تخصیص صد در صدی بودجه و  نقدینگی شرکت بهره برداری با توجه به اهمیت فعالیت های این شرکت در خدمت رسانی به مردم تاکید و تصمیمات لازم به منظور حل مشکلات مالی موجود در مسیر اورهال قطارها و خرید تجهیزات و قطعات اتخاذ شد. همچنین مقرر گردید تا معاونت مالی شهرداری تهران از محل بودجه غیر نقد برای سرعت بخشی به خرید قطعات برای شرکت بهره برداری مترو استفاده کند.
 
گفتنی است در بخش دیگر این جلسه  با حضور معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران، مدیر کل مجامع و حسابرسی شهرداری تهران  به بررسی انتخاب حسابرسان 1401 شهرداری تهران پرداخته شد. در همین خصوص مقرر گردید تا به منظور تسریع در فرایند انجام حسابرسی تعداد حسابرسان 1401 شهرداری تهران  افزایش یابد. گفتنی است نتیجه نهایی این جلسه به منظور تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر تهران ارجاع خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: