• چهارشنبه ٥ مرداد ١٤٠١-١٤:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٧٩٨
حبیب کاشانی در منطقه ۲۰ مطرح کرد: 

دیدارهای مردمی راهی برای افزایش اعتماد به مدیریت شهری است

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پی دیدارهای دوره ای در روزهای چهارشنبه از مناطق پای درد دل و مشکلات ساکنان و شهروندان شهرری نشست و این دیدارها را راهی برای افزایش اعتماد شهروندان به مدیریت شهری دانست.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نقل از ایرنا، جلسه ملاقات مردمی عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان ری صبح امروز در سالن جلسات شهرداری با حضور سیدمحمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ برگزار شد.
در این جلسه کاشانی پای درد دل و مشکلات اهالی شهرری نشست و به همراه شهردار منطقه ۲۰ تا حد ممکن به درخواست های شهروندان رسیدگی کردند.
وی در دیدار با شهروندان ری با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش دیدارهای مردمی و ارتباط رودر رو با شهروندان را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان و تسریع در پاسخگویی به درخواست های آنان است.
شهرداری منطقه ۲۰ تهران-شهرری، جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: