• شنبه ٧ خرداد ١٤٠١-٠٩:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٣٦١
رئیس ‌کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا تشریح کرد؛

جزئیات ورود دادستانی به ایمنی بازار بزرگ تهران

مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به ورود دادستانی به موضوع ایمنی بازار تهران، حل ایمنی بازار را دارای پیچیدگی‌های زیاد عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی اقراریان در گفت‌وگو با پانا درخصوص جزئیات ورود دادستانی تهران به ارتقای ایمنی بازار بزرگ پایتخت گفت: «از کارهای خوبی که در دوره مدیریت جدید قوه قضاییه اتفاق افتاده ورود دادستان‌ها و به ویژه دادستان تهران به مباحثی است که ممکن است برای مردم خطرآفرین باشد، از جمله موارد بحث بازار تهران است.»
وی ادامه داد: «بازار تهران دارای پیچیدگی‌های گوناگون است از جمله بحث میراث فرهنگی اوقاف، شهرداری تهران و مالکین که نحوه ورود به ایمنی این محدوده را دشوار می‌کند. دادستانی به موضوع ورود کرده است و یکی از سرفصل‌های تعامل با قوه قضاییه هم ناظر به همین موضوع است.»
اقراریان اضافه کرد: «اگر دستگاه‌ها و مجموعه‌هایی نسبت به وظایف خود در این حوزه اهمال یا کم کاری دارند می‌توان با تدابیر قضایی پیش‌بینی کرد. مسائل اجتماعی و مسائل انسانی مسائلی است که تک بعدی نیستند به طور مثال، امروز چرا ترافیک تهران دچار پیچیدگی شده، بخشی از آن به مسائل فرهنگ ترافیکی باز می‌گردد. در دیدار اخیر با رئیس قوه قضاییه هم از سوی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل به موضوع موتورسیکلت‌ها در تهران پرداخت شد. متاسفانه می‌بینیم با یک آشفتگی در حوزه تردد موتورسیکلت‌ها مواجه هستیم که هم جان خود را به خطر می‌اندازند و هم جان شهروندان را. لذا این بخش نیازمند فرهنگ‌سازی است و بخشی نیز نیاز به برخورد دارد. بازار تهران از این دسته از مسائل انسانی و اجتماعی است که برای حل و فصل آن، باید ابعاد گوناگون موضوع در نظر گرفته شود اما امیدواریم با ورود به دادستانی در این مسئله و در موضوعات مشابه این چالش‌های قدیمی حل شود.»

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: