• شنبه ٣١ ارديبهشت ١٤٠١-١٤:٢١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٢٩٨
به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، صورت گرفت:

تقدیر «علیرضا نادعلی» از پرسنل روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: عملکرد معاونت ارتباطات و امور بین الملل اداره کل اجرایی شورای اسلامی شهر تهران در طول چند ماه گذشته رضایت بخش بوده است.

  
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی  شهر تهران صبح امروز با حضور در معاونت ارتباطات و امور بین الملل اداره کل اداری اجرایی شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از تلاش های ارزشمند و تاثیرگذار پرسنل تلاشگر روابط عمومی شورا تقدیر و تجلیل کرد.
 
 
بر اساس این گزارش علیرضا نادعلی با بیان اینکه ارتباطات و روابط عمومی به عنوان یک فعالیت ارزشمند در جامعه شناخته می شود گفت: با توجه به وظیفه سخنگویی که در شورای اسلامی شهر تهران دارم  از نزدیک در جریان سختی کار همکارانم در معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران هستم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد:عملکرد روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران در طول مدت چند ماه  رضایت بخش بوده است و این معاونت عملکرد صعودی داشته و می توان گفت ظرفیت بهتر شدن را نیز دارد.
 
نادعلی ادامه داد: نکته حائز اهمیت این است که انتظار می رود با توجه به شرایط رسانه ای اخباری که از شورای اسلامی شهرتهران مخابره می شود در کنار دیدگاه‌های مختلف یک رویکرد امیدوارانه و رو به پیشرفت برای شهر تهران باشد.
در پایان این بازدید علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن دیدار و گفتگو با پرسنل روابط عمومی شورا در جریان موضوعات و مسائل آنان قرار گرفت.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: